4️⃣ trest, cukríček

1.3K 69 4
                                    

Vošli sme do izby a zamkol som.
Položil som Taeho na moju posteľ a ľahol som si k nemu. Objal som ho okolo pásu.

,,Č-čo to robíš?" Bolo zlaté ako sa ma bál.
Naklonil som sa nad jeho hlavu a lakťami sa vedľa nej zaprel.

,,To je tvoj trest babyboy." Tae na mňa zase vytreštil oči. Bolo to roztomilé a zároveň smiešne.

Dal som sa do pôvodnej polohy,prikryl nás a dodal:,,Buď rád že som ti dal takýto trest,napadol ma aj iný." Jemne som záťahal za lem jeho nohavíc.

Ešte s tichým 'dobrú noc' sme padli do ríše snov.

-Tae- [streda]

Bolo mi k podivu príjemné spať vedľa Jungkooka.
Zobudil som sa ešte pred svitaním. Obdivoval som Kookieho spiacu, nádhernú tvár. Slnečné lúče prenikali cez malé medzierky medzi žalúziami.

Kookie sa pomrvil a začal pomaly otvárať oči. Na čo som ich ja rýchlo zatvoril.

,,Viem že nespíš TaeTae." Povedal svojim ranným, chraplavým hlasom.
Nechal som oči zatvorené, chcel som vedieť čo spraví. Pocítil som jemný, šteklivý dotyk na mojom líčku.

Sčervenal som a otvoril oči.
,,D-dobré ránko Kookie." Taktiež aj na druhé líce mi daroval malú detskú pusu. Samozrejme nemohol som si odpustiť sčervenanie.

,,Dobré cukríček." Kookie sa zachichotal nad mojími červenými líčkami. Mal nádherný úsmev.

Postavil sa a šiel do kúpeľne. Šiel som spraviť do kuchyne niečo pod zub.
Keď Kookie už bol hotový, oblečený vo svojej uniforme tak som šiel ja. Zjedli sme naše raňajky a šli sme do tried. Po ceste sme stretli Jimina.

Rozlúčil som sme sa z Kookiem a šli do svojich tried.

S Jiminom sme už čakali kým zazvoní na prestávku a potom na poslednú hodinu.
Po chvíli zazvonilo a šli sme do šatne sa prezliecť do úborov. Vošli sme do haly prezeral som si celú telocvičňu keď mi niekto omotal ruky okolo pásu.

,,Máme spolu hodinu cukríček." Podľa hlasu mi došlo že to bol Jungkook.

Učiteľ zapískal takže ma Kook musel pustiť a zaradiť sa podľa tried. Stal hneď za mnou.
Jimin bol zvolený aby podal hlásenie. Pocítil ruku na mojom zadku.

Otočil som sa a tam stál Kook z úškrnom na tvári. Hodil som po ňom vražedný pohľad a on sa len nevinne usmial a dodal:,,Prepáč cukríček nemohol som odolať." Nestihol som na to nič povedať pretože sme si mali na rozcvičku dať tri kolá.

Telesná bola vyčerpávajúca,hrali sme vybíjanú.
Hádajte kto vyhral, ja. A hádajte proti komu,proti Jungkookovi.

Šli sme do šatne sa prezliecť ostali sme posledný s Jiminom. Do šatne vošiel Jungkook.
Pozrel sa na Jimina a on nás tu nechal samých.

Kook sa začal ku mne približovať ako nejaká šelma, ktorá je hladná a ja som tá potrava. Prilepil ma na stenu a ruky položil na moje boky.

,,Máš skurvene dobrý zadok." Mlsne si prešiel jazykom po spodnej pere.
Práve teraz som sa chcel podpadnúť pod zem. Daroval mi detskú pusu a zišiel na krk. Pokladal na neho jemné bozky. Občas mi ju jemne skusol.
,,Jungkookie stačí." Povedal som po chvíli.
On sa odtiahol a venoval mi smutný pohľad.

Ešte som si dal veci do vrecúška na úbor a šli sme na 'byt'.

____________________________________________________________

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora