-Jk-
Došiel som aj s tým deckom do bytu a potom ho postavil na svoje nohy.
Zo skrine som vybral uterák a začal mu sušiť vlasy. Musel som si prezliecť tričko pretože, Tae bol celý mokrý a ja som ho niesol.Nezabudol som ani na neho.
,,Heeej! Čo robíš?!" Zvrieskol po mne keď som mu začal vyzliekať tričko.
,,Máš mokré veci Taehyung, prechladneš." Odpovedal som mu a začal zo skrine vyťahovať nejaké oblečenie.
Nevadilo by mi keby že je nahý ale nechcem aby prechladol.,,Choď si dať teplú sprchu. Idem spraviť niečo na zjedenie." Rozkázal som a strčil Taeho do kúpeľne.
Premiestnil som sa do kuchyne a začal hľadať nejaké suroviny.,,Taehyung? Si v poriadku?" Klopal som na dvere už druhýkrát, pretože TaeTae je dlho v tej kúpeľni.
,,Taehyung ak sa neozveš tak vojdem dnu.!" Čakal som na odpoveď, no nič.Stlačil som kľučku od dverí a vstúpil.
V sprchovom kúte sedelo to roztomilé klbko. Hlavu mal položenú na kolenách a zavreté očí, takže asi zaspal.
Vypol som vodu a zodvihol ho tak že som ho, držal pod kolenami a na chrbte. Ešte predtým sa mi na neho podarilo dostať osušku.
S Taehyungiem v náručí som šiel k posteli, na ktorú som ho potom položil.,,Hmmrlmm." Zamrmčal Tae a začal otvárať očí, presne vtedy keď som mu začal obliekať boxerky.
Taehyung sa rýchlo posadil, odsunul sa na druhú stranu a snažil sa zakryť svoje intímne miestečko, ktoré je náhodou krásne, takže sa nemá začo hanbiť.
,,Čo-Čo to-" prerušil svoju vetu pretože sa mu triasol hlas, tak si musel odkašlať ,,Čo to robíš?!" Skríkol a viac stisol kolená k sebe.
,,Obliekam ťa?" Odpovedal som.
,,Hmmm je nádherný." Povedal som si pre seba a ďalej sledoval Taeho a jeho červené líčka.
,,P-podaj mi prosím t-to oblečenie." Koktal a vyhýbal sa môjmu pohľadu.,,Hmm...a čo ak nie TaeTae? Si nádherný." Provokoval som a sledoval ako sa chlapec predo mnou snažil zakryť jahodové líčka.
,,P-prosím Jungkook." Spravil na mňa psie očká a čaká na to oblečenie.
-3rd person pow-
Mladší zatiahol Taeho za nohy tak že skončil Tae pod ním. Staršiemu ušiel výkrik z toho náhleho činu.
Jungkook sa nebezpečne približoval k staršiemu tvári. Taehyung sa snažil ešte stále zakryť svoje partie no ten plán mu prekazil mladší keď sa jeho ruka premiestnila na jeho stehno.Mladší pomaly ruku posúval vyššie, čo spôsobovalo Taemu zimomriavky.
,,P-prestaň. " zašepkal tmavovlások ležiaci pod jeho spolubývajúcim.
Jungkook svoju ruku pomaly premiestnil na staršieho bok, nedotknúc sa jeho intímnej oblasti.
Ruka putovala z boku cez ploché bruško, klúčnu kosť až k brade.
Jungkook sa už nemohol ovládať. Nie je to tak dlho, čo starší prišiel, no aj to stačilo Jungkookovi na vytvorenie nejakých citov k tamvovláskovi.Zatiahnúc za bradu staršieho, spojil ich pery v jednu dokonalú skladačku.
Staršíeho telo stuhlo a srdce vynechalo úder. Nie je to prvýkrát čo sa pobozkali, no ten pocit v brušku je stále ten istý.
Sladké pery nalepené na tých jeho sa začali pomaly vzdialovať.
Mladší sa snažil v očiach staršieho, nájsť nejaký náznak toho že sa mu to páčilo, no videl tam len paniku a strach. Odvrátil zrak a uprel ho do zeme.
,,E-ešte." Vykoktal zo seba starší skoro nepočuteľne. Mladší sa zmätene pozrel na Taeho.
,,Čo?" Vyhŕkol Jungkook. Starší už neriešil svoje nahé telo a priložil svoje pery na tie mladšieho.Mladší chvíľu zamrzol, no hneď na to si staršieho nahé telo posadil na svoje stehná a začal pomaly pohybovať naproti staršiemu.
Taehyung svoje ruky premiestnil na Kookové ramená a viac sa na neho nalepil.
Sviňa kyslík to po, pre nich dlhých minútach, prekazila. Chlapci sa od seba odtiahli a snažili sa nabrať vzduch do pľúc.
Staršiemu zase horeli líčka, keď si uvedomil v akej pozícií sa nachádza.
안녕!
-helooow😊 nová časť. Jej. Dúfam že páči 😏Nezabudni votes ^-^
Ďakovala ♡♡♡♡
CZYTASZ
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanfictionTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...