[sobota]
,,Dobre mami. Ďakujem."
-
,,Aj ja vás. Papa." Taehyung tlačidlom zložil hovor so svojou mamou a mobil položil na stôl.
Práve sa obidvaja nachádzali v kuchyni, kde raňajkovali.,,Taehyungie? Nechcel by si spojiť postele?" Opýtal sa z ničoho nič Jungkook.
,,Postele?" Spýtal sa Tae,pretože celkom nepochopil otázku mladšieho.
,,Teraz spíme na jednej posteli väčšinou a tak som rozmýšľal že by nebol zlý nápad naše postele spojiť." Vysvetlil Kook.,,Noo..umm..mal by som lepší nápad." Povedal z úsmevom starší.
,,Aký?" Opýtal sa Kook a medzitým šiel umyť taniere.
,,Vieš moji rodičia nebývajú v Kórei a tak mi kúpili byt. Už je zariadený a tak..som rozmýšľal že by sme tam...spolu bývali?" Navrhol Tae a otočil sa na Jungkooka ktorý bol za jeho chrbtom.,,Budeme si musieť nájsť prácu vieš o tom." Upozornil mladší.
,,Rodičia sľúbili že kým nedoštudujem tak mi nájomné budú platiť..takže máme čas si nájsť prácu a ešte aj študovať." Vysvetlil Tae a postavil sa aby mohol mladšieho objať.,,Prosím! Nechcem tam bývať sám." Zafňukal Tae, načo mu Jungkook omotal ruky okolo pása.
,,Budem rád ak budeme bývať spolu anjelik." Odpovedal Jungkook a pobozkal Taeho na čelo.Staršiemu sa uľavilo keď počul odpoveď mladšieho pretože naozaj nechcel bývať v tom byte sám a koniec koncov bol Kook jeho priateľ.
,,Poďme sa zbaliť!" Vypískol Tae a šiel si po kufer. Jungkook sa zasmial nad správaním staršieho a šiel si aj on po kufor.
Po polhodine mal obidvaja všetko potrebné zabalené a stačilo už len odniesť kufre do auta. Jungkook ako gentleman vzal Taemu kufor aby sa z ním nemusel ťahať, aj keď bol na kolieskách.
Kufre vložili do Kookovho auta, kam nasadli a Jungkook podľa pokynov od Taeho ich odviezol na dané miesto.
Pár minút od internátu prišli k bytovke, kde mali bývať. Pomocou čipu, ktorý mu rodičia aj s kľúčom poslali včera, dostali do vnútra bytovky a šli k výťahu.
Vyviezli sa do tretieho poschodia a odišli pre byt číslo sedem. Starší otvoril kľúčom a vošli dovnútra.
Hneď sa im poskytol pohľad na menšiu chodbičku so zrkadlom v stene a botníkom pri ňom.
Potom sa nachádzala obývačka, ktorá bola zladená do odtieňa svetlohnedej. Obývačka sa spájala s kuchyňou, ktorá bola do biela. Bola tam menšia kúpeľňa a potom väčšia spálňa.Obidvom sa byt po prehliadke páčil, bol presne pre nich. Napokon sa šli vybaliť a rozhodli sa že si niečo uvaria.
,,Musíme ísť najprv nakúpiť Kookie." Povedal Taehyung keď sa v chladničke nachádzalo že absolútne nič. Obuli sa teda a šli do supermarketu, ktorý nebol tak ďaleko takže šli peši.
,,Sušienky!" Rozbehol sa Tae k sušienkám a Jungkooka nechal pri zelenine.
Taehyung už mal v ruke pár balíkov a naťahoval sa tentokrát pre balík gumených medvedíkov, keby ho niekto nechytil za vlasy.
Tae kvôli bolesti upustil všetko na zem a snažil sa ruku na svojich vlasoch odstrániť ale ten dotyčný bol až moc silný. Dotyčný sa uchechtol nad slabotou Taeho a hlavu mu škubnutím otočil tak aby mu videl do tváre.
,,Kde máš Kookieho hm?!" Nepríjemne prskol Chang a viac stisol Taeho vlasy. Taehyung sa chystal kričať ale to nemusel keďže prišla ako na zavolanie záchrana.
,,Povedal som ti aby sa k Taehyungovi nepribližoval!" Zavrčal naštvane Jungkook a spravil to isté čo on spravil Taemu.,,Nie to tak ako to vyzeralo Jungkook-ssi." Vyhováral sa Chang.
,,Tae vezmi košík a choď k pokladni." Povedal a otočil sa na staršie s jasným výrazom, ktorý hovorí že nechce počuť námietky.-awujte ľudia.
-neviem či ste si všimli ale dosť často sa tu vyskytuje že má Jungkook auto a pritom ho nazývam mladším.
-a Taehyung je zase ten starší...
-a ak si dobre pamätám tak som nikde nepísala konkrétny vek takže tvárme sa že Taehyung len nespravil vodičák 🤷🏻♀️
-menší spoiler 😏: na 30 časť sa môžu tešiť hlavne úchylné dušičky :P
-ako to ale letí nie? Neverím že už bude mať táto kniha 30 kapitol🥺-pekný zvyšok večera (◕ᴗ◕)
I purple youuuu 💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanfictionTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...