2️⃣4️⃣ sprcha

938 58 2
                                    

,,Jungkookie..ja-" začal Tae keď mu došlo čo ide Jungkook robiť, no hneď ním bol aj prerušený.
,,Neboj sa anjelik len sa umyjeme..hm." Hm-kol na konci Jungkook ubezpečiac staršieho.

Jungkook zamkol dvere a prešiel k Taemu,ktorého si pritiahol do bozku.
Starší si omotal ruky okolo mladšieho krku a viac sa ponoril do bozku. Mladší pomaly svoje ruky premiestnil na lem nohavíc na ktorých odopol gombík a začal ich pomali sťahovať až kým ich nepustil a oni padli na podlahu.

Neprerušiac bozk Taehyung spravil to isté s Kookovými nohavicami. Mladší sa odpojil z bozku a vyzliekol Taemu tričko, kvôli čomu Tae hneď sčervenal, pretože pred ním stál len v boxerkách. Jungkook pobozkal staršieho a sám si vyzliekol tričko.

Taehyung bol očarený pohľadom na mladšieho telo, ktoré bolo dokonalé. To isté mohol Jungkook tvrdiť o Taehyungovom tele. Starší nemal brušné svaly ako Jungkook no to sa práve mladšiemu páčilo. Taehyung mal dokonalé ploché bruško,ktoré mladšieho nesmierne priťahovalo.

Po chvíli vzájomného skúmania sa Jungkook zase nahol a začal staršieho nežne bozkávať medzitým mu pomaly vyzliekol boxerky a sebe taktiež. Za neustáleho bozkávania Jungkook zatlačil staršieho do sprchového kúta. Jemne staršieho hladkal po bokoch zatiaľčo sa bozkávali.

Kvôli nedostatku kyslíka sa odpojili od seba a zhlboka sa nadýchli.
Staršieho líčka hneď pohltila čreveň, keď zablúdil očami nižšie ako mal a spatril mladšieho prirodzenie ktoré bolo viditeľné väčšie ako to jeho.

Jungkook mu chytil bradu a zodvihol mu hlavu aby mohol vidieť ako sa Taehyung roztomilo červená.
,,Kam si sa to pozeral anjelik?" Opýtal sa pobavene Jungkook.
,,Ja-ja ni-nikam." Vykoktal Taehyung.
,,Mhmmm~" zavrnel Jungkook a Taeho prilepil na studenú stenu kúta čo spôsobilo že Taehyung zhíkol a naskončili mu zimomriavky po tele.

Jungkook už bol zase nalepený na staršieho perách do ktorých sa jemne zahryzol na znak že chce viac.
Taehyung teda pootvoril ústa a nechal Jungkooka preskúmať jeho ústa. Navzájom sa hrali s jazykmi toho druhého pokiaľ im nedošiel kyslík.

Jungkook vzal sprchový gél, ktorý si nalial na ruku a pomaly začal umývať staršieho telo.
Mladší sa krúživými pohybmi dostal od ramien cez hruď až k brušku a bokom.

Starší ho skedoval s perou medzi zubami, keď si Kook kľakol a umyval mu nohy a hlavne stehná,ktoré jemne stláčal. Kook taktiež nevynechal ani jeho prirodzenie,ktorému venoval dôkladné umytie.
Staršiemu ušiel tichý vzdych a kolená sa mu začali trochu triasť, kvôli dotykom mladšieho.

Jungkook sa s úškrnom na tvári postavil aby mohol zase cítiť tie dve sladké vankúšiky.
Taehyung si automaticky omotal ruky okolo Jungkookovho ruku a pritiahol si ho viac do bozku.

Mladší chytil staršieho za boky a obrátil ho tak aby mu mohol umyť chrbát. Prstami jemne prešiel po staršieho chrbtici až jeho ruka putovala k zadočku staršieho.

Jungkook chytil do dlaní malý zadok jeho priateľa,ktorý trochu postláčal. Taehyung sa dlaňami zaprel o stenu kúta aby mal lepšiu stabilitu.
Jungkook sa viac priblížil k telu staršieho zatiaľčo jedna jeho ruka bola položená na jeho boku a tou druhou jemne prechádzal po Taehyungovom zadočku.

Jungkook trochu zatlačil prsty medzi staršieho polky a končekom prstov pomaly krúžil okolo otvoru staršieho.

,,K-Kookie." Vyslovil Taehyung potichu a zaklonil hlavu. Staršiemu sa páčilo ako mu jemne prechádzal okolo otvoru, no nebol si istý či je pripravený posunúť ich vzťah ďalej.

Jungkook síce povedal že sa len osprchujú ale Taehyung vedel že by sa mladší rád zašiel aj ďalej.
Jungkook svoje telo nalepil úplne na to staršieho a začal mu bozkávať krk zatiaľčo začal vnikať prstami hlbšie.

,,Anjelik povedz, páči sa ti to?" Zašepkal mu zvodne do ucha ktoré následne skusol medzi zubami.
,,Prosím. E-ešte nie." Ignoroval Kookovú otázku a odtiahol sa od Jungkook tak že bol skoro nalepený na stenu kúta, pretože sa chcel vyslobodiť od Jungkookových prstov.

Mladší to pochopil a vzdialil sa od Taeho, ktorý sa hneď na to otočil čelom k nemu.
,,Prepáč Jungkookie." To bolo jediné čo povedal Taehyung, sklopil pohľad a pustil na seba prúd vody aby čo najrýchlejšie zmizol z kúpeľne.

Necítil sa momentálne pohodlne vo spoločnosti svojho partnera, ktorému práve nedokázal dať to čo mu už párkrát naznačoval.

Mladší sledoval staršieho ktorý sa už chystal vyjsť zo sprchového kúta.
Jungkook nechal Taeho vyjsť pretože vedel že zašiel ďaleko,to sa potvrdilo aj tak že zbadal ako sa Taemu triasli ruky. Starší zavrel za sebou sklenené dvere a omotal svojho tela osušku. Mladší sa osprchoval a vyšiel z kúta.

Taehyung už ležal v posteli snažiaci sa zaspať. Jungkook dokončil svoju rutinnú hygienu a vošiel do izby v ktoréj sa už nesvietilo. Mladší zavrel dvere od kúpeľne a vliezol do postele za svojím partnerom.

,,Taehyungie? Prepáč mi to. Nechcel som na teba tlačiť. Počkám si na to kým nebudeš pripravený anjelik." Povedal potichu Jungkook medzi tým ako si staršieho pritiahol k sebe.

Taehyung sa otočil na Jungkooka a venoval mu úsmev,ktorý v tej tme nemohol vidieť.
,,Dobrú Jungkookie." Poprial Tae a krátko pobozkal mladšieho.
,,Dobrú anjelik"

안녕!
-nova časť ^-^
-ľudia tento príbeh ma viac ako 200 votes a o prečitaniach ani nehovorím 😟🥺 a taktiež je prvá v rebríčku taekook!
-ŠTRAŠNE MOC ĎAKUJEM ❤❤❤❤❤❤😟🥺
-ani neviete ako moc ma to motivuje zlepšovať sa v písaní 😟🥺❤❤❤❤❤❤❤
-ešte raz ĎAKUJEM ❤❤

I purple you!💜💜💜

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant