🔟Tri,dva, jedna!

1K 88 1
                                    

-3rd person pow- [streda, po vyliečení 😂O_o]

*Zvuk zvončeka*

Zazvonilo na konec hodiny a ako Taehyung tak aj Jungkook vyleteli zo svojich tried. Po Taehyungovi ešte kričal Jimin, no ten ho nepočul pretože doslova letel na svoj byt.

Stavil sa totiž z Jungkookom, že kto príde prvý do bytu tak bude zvyšok týždňa variť a upratovať.

Taehyung vyťahoval z vrecka kľúče a odomkol dvere.

-Tae-

,,Yess!" Vykríkol som od radosti. Bol som prvý takže Jungkook bude musieť variť a upratovať. Zaškeril som sa a sadol na posteľ.

Po pár sekundách do izby vletel Kook.
,,Sakra!" Zvolal porazene Jungkook.
,,Prehral si Jungkookie." Možno že si myslíte, že mám takú radosť z ničoho, no tak to nie je.

Neviete čo to je poskakovať okolo chorého Jungkooka. Dones mi to,tamto, ešte čaj, nechcem už ležať, chcem kimchi... Poskakoval som takto okolo neho tri dni, tak je teraz rada na ňom.

,,Ako si sa sem dostal tak rýchlo? Veď máš triedu ďalej ako ja." Divil sa Jungkook nad čím som len pokrčil plecami.
Tašku som zhodil k posteli, na ktorej som sa následne rozvalil.

Počul som otváranie dverí od skrini a tak som sa posadil. Jungkook zo skrine vyťahoval krabičku cigariet.
,,JEON JUNGKOOK!" Skríkol som až tak ,že kvôli tomu nadskočil na mieste.

,,Hm?" Hm-kol a šiel si vybrať zjavne zapaľovač.
Postavil som sa a čo najrýchlejšie som mu tu cigaretu ,aj s ostatnými v krabičke vytrhol.

,,Jungkook! Musíš prestať fajčiť." Povedal som kľudným a sebavedomým hlasom.

Kook sa uchechtol a začal pomaly kráčať smerom ku mne.
,,Taehyngie, Taehyngie. Nepamätáš si snáď čo som ti minule povedal?"

Pozdvihol som obočie a začal premýšľať.
,,Že ak mi ešte raz zoberieš alebo vyhodiš cigarety tak ťa pochovám zaživa. Takže mi ich vráť." Napriamil ruku na znak, že mu ich mám dať.

Ruku v ktorej som mal to svinstvo som dal za chrbát a nasadil úsmev neviniatka.
,,Taehyung." Varoval ma Kook. Kútikom oka som zazrel dvere.

Tri...




...dva...





...jedna!



,,Stoj ty parchant!" Kričal po mne Kook. Pridal som ešte viac a utekal von z budovy.
Na školskom dvore som za sebou už nikoho nepočul tak som zastavil a snažil sa čo najviac vzduchu nabrať do pľúc.

*Boom!*
,,Au!" Vykríkol som keď ma niekto zhodil na zem a stisol mi ruky vedľa hlavy.
,,Kurva Taehyung, neser ma.!" Zavrčal Jungkook a pridržal mi ruky svojou jednou, zatiaľčo druhou mi vytrhol z rúk to svinstvo.

,,P-prestaneš s tým? P-prosim." Zašepkal som.
,,Povedz, čo ti na tom tak vadí?" Priblížil sa tvárou bližšie.
,,Ničiš si zdravie Kook." Odpovedal som a tvar otočil do boku pretože by sa mu stačilo, len trochu viac priblížiť a pobozkal by ma.

,,Nič ti do toho nie je Taehyung. A ak ti to vadí tak Jimin má voľné miesto v byte." Prskol, postavil sa zo mňa a odišiel.

Rozhodol som sa, že na byt pôjdem až keď Kook zaspí. Stačí už iba čakať a dúfať že nebude pršať.













*🌧️🌧️*-15min.-

,,Sakra!"zamrmlal som a ďalej sedel v tráve.

-5min.-

,,Chceš nachladnuť Tae?" Ozval sa pri mne hlas, za ktorým som automaticky otočil hlavu.

,,Myslím, že je to moja vec či nachladnem či nie. A teraz odíď." Prskol som po ňom ako mačka a ďalej sa venoval tráve.

,,Poď dnu a netrucuj."
,,Nejdem."
,,Ideš."
,,Nejdem!"
,,Ideš!"
,,Ne-" Ani som to nestihol dopovedať pretože ma Kook zodvihol a prehodil si ma cez plece ako vrece zemiakov.









안녕하세요!
-Hiii ! Trochu nič kapitola. Pokúsim sa napísať ešte jednu ale nesľubujem, pretože ja nem som ten typ, ktorý ponocuje. ^-^
















Hviezdičkuuuu! 。◕‿◕


















-btw. Počuli ste niekto o nejakej kpop killer Selja? Mám toho plný Twitter O_o
-true?

















Luw youuu~!💜

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Where stories live. Discover now