1️⃣4️⃣ Chang, nemocnica

1K 81 12
                                    

Bol tam Chang.






Chang ťahal Taeho za vlasy, ktorý kľačal a snažil sa brániť.

Jungkook taktiež nemohol prehliadnuť potôčiky sĺz na Taehyungovej tvári.

Kook sa svižným krokom dostal k Changovi, ktorého si za rameno otočil čelom k sebe a následne mu takú vrazil, že ho to odhodilo. Chang sa pri páde buchol bokom do dreveného rámu postele a tak skončil na zemi.

Kook si kľakol k Taemu a chytil jeho tváričku do svojich dlaní.
,,Taehyungie si v poriadku?" Opýtal sa ho a zotrel mu palcami už nové slzičky.

Taehyung záporné pokýval hlavou, na čo v Jungkookovi začal ešte viac vrieť hnev.
Chytil Chang za vlasy a vyhodil ho pred byt.

,,K Taehyungovi sa viac nepribližuj inak skončíš dolámaný v nemocnici!" Nepriateľský zavrčal Kook a zabuchol Changovi dvere pred nosom.

,,Baby čo sa tu stalo?" Opýtal sa Kook, keď už sedeli s Taem v objatí na posteli.
,,J-ja som sem prišiel a už tu bol Chang. Povedal som mu, že tu nemá čo robiť a aby odišiel. A-a on sa pýtal, že kde si, tak som mu povedal, že neviem. Povedal niečo, že ja si ťa nezaslúžim a že ma berieš len ako š-štetku." Ukončil svoj monológ Tae a viac sa nalepil na Kooka aj cez bolesť v rebrách spôsobenú kopancami od Changa.

,,Taehyungie, baby prepáč mi." Ospravedlnil sa Jungkook.
,,Nemáš sa za čo ospravedlnovať Jungkookie." Povedal a odtiahol sa od Kooka, ktorému následne venoval malý,no zato úprimný úsmev.

,,Boli ťa niečo TaeTae?" Opýtal sa vystrašene Kook a začal si obzerať Taeho.
,,L-len rebrá, trochu." Prehovoril nakoniec, po váhaní či má povedať pravdu či nie.

Jungkook ho chcel zavaliť ďalšími otázkami, no nestihol to pretože sa Tae rozbehol do kúpeľne.

,,Tae!" Pribehol vystrašený Kook. Kľakol si vedľa Taeho a videl ako zvracia krv.
,,Och bože. Taehyung musíme ísť do nemocnice.!" Rozkázal Jungkook a zodvihol Taeho do náručia ako nevestu.

Mladší sa snažil ísť čo najrýchlejšie a zároveň opatrne aby ešte viac neublížili Taemu.
Keď sa konečne dostali k školskému parkovisku, tak Kook položil Taeho na sedadlo spolujazdca a on si sadol za volant.

,,Je-je mi zle." Sťažoval sa starší keď boli neďaleko nemocnice.
,,Vydrž baby, už sme tam." Oznámil mladší a skontroloval Taeho.

Hneď ako sa dostali pred nemocnicu, Jungkook zaparkoval na voľné miesto a vzal si Taeho do náruče.

,,Prosím. Môj priateľ zvracial krv." Oznámil prvému doktorovi hneď ako vletel do nemocnice.

Doktor hneď volal sestričky a Taeho položili na nosidlá (nwm ako sa to poviem, ale myslím tu ako posteľ len na kolieskach v nemocnici 😂 srry za vyrušenie, naspäť k príbehu.)


Jungkook čakal v čakárni až kým za ním neprišiel doktor.
,,Ako je Taehyungovi pán doktor?" Opýtal sa a rýchlosťou svetla sa postavil.
,,Pán Taehyung je v poriadku pán Jeon. Ma zlomené rebro z ktorého sa kúsok vpichol a následne roztrhal stenu čreva, preto vás priateľ zvracial krv. Je stabilizovaný a v poriadku." Vysvetlil mu a upokojil ho doktor.

,,Smiem ho ísť navštíviť?" Opýtal sa ešte Kook.
,,Iste pán Jeon. Izba číslo 613." Odpovedal mu a šiel sa venovať druhým pacientom.

Jungkook konečne našiel správne dvere na ktoré zaklopal a vstúpil do izby.

,,Dobrý deň pán Jeon." Poklonila sa sestrička na čo sa Taehyung zamračil, čo neušli Kookovím očiam.
,,Dobrý deň." Pozdravil sa s úsmevom na tvári Kook.
,,Nechám vás." Ako povedala tak aj spravila.

,,Poznáš ju?" Vychrlil hneď Taehyung.
,,Len z videnia." Odpovedal jednoducho Jungkook.
,,Ale ona ťa zjavne pozná." Poznamenal Tae.

,,Si roztomilý keď žiarliš baby." Povedal s úškrnom na tvári.
,,Ja nežiarlim Kook!" Naštvane nafúkol tváričky.

Jungkook sa srdečne zasmial a chcel sa natiahnuť po bozk, no asi to nebol správny krok, keďže sa Tae odtiahol ďalej.
Mladší si nervózne pošúchal zátylok a snažil sa pozerať na jeden bod.

-taaak ďalšia časť pre moje srdiečka 😇
-dufam že sa časť páči 🥺

-to doktorové vysvetlenie, teda dôvod prečo Tae zvracial krv som si vymyslela..ok?(keďže som bola na to upozornená jedným človiečikom,  že také sa nie môže stať takto som odpisujem dodatočne aby ste vedeli.^-^
















Ploším stlač hviezdičku 😁











-Ďakujem za všetky prečítanie a za každý votes. Moc si toho vážim.🥺🥺💜💜

I purple youuuu 💜💜💜💜💜💜💜

I purple youuuu 💜💜💜💜💜💜💜

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang