5️⃣2️⃣ svadba, svadobná noc

662 30 16
                                    

|Time skip|

,,Taehyung kde si?" Hľadal SeokJin blondína, ktorý sa nachádzal v kuchyni kde vyjedal polevu na ich tortu.

,,Kim Taehyung! Okamžite zodvihni svoj zadok a prataj sa do izby!" Zakričal Jin cez celú kuchyňu a prstom ukázal na blondína a následne na východ z kuchyne.
,,Už idem hyung." Zamrmlal a predal misku kuchárovi ktorý mal na starosti tortu.

Spoločne vošli do izby v ktorej sa už nachádzali Jimin, ktorý doniesol oblek. Taehyung pristúpil k Jiminovi a obzrel si oblek v   jeho náručí.
Oblek bol s bielej hodvábnej látky, miestami sa leskla. Bruškami prstov po ňom prešiel a s hlbokým nádychom si ho prevzal od Jimina.

Zatiaľčo sa Tae obliekal, Jungkook sa v neďalekej miestnosti prechádzal zľava do prava už v obleku.

,,Jungkook ukľudni sa." Povedal Namjoon a zastavil Jungkooka v chodení.
,,Snažím sa hyung." Povzdychol si Kook a posadil sa na posteľ.
,,Nemáš sa čoho báť Jungkookie." Ubezpečil ho Hobi a ukľudnujúco mu hladkal chrbát.
,,Hlboký nádych." Povedal Yoongi, ktorý sedel oproti v kresle a písal si z Jiminom ohľadom týchto dvoch.

,,Pane.. je čas." Oznámila slečna.
,,ach fajn." Prikývol Jungkook, svoje spotené dlane utrel do nohavíc a nasledoval slečnu, ktorá ho zaviedla pred miestnosť v ktorej spečatia svoju lásku.

,,Pane..ženích už čaká." Ta istá slečna vošla aj do Taeho izby, kde sa nachádzali uz Taehyung v obleku.
,,U-už?" Zakoktal Tae načo slečna prikývla.
,,Choď Tae." Povzbudil ho Jimin úsmevom.

Taehyung teda prikývol a nechal sa zaviesť slnečnou k Jungkookovi.

Jungkook hneď ako zbadal svojho budúceho manžela roztiahol ruky načo mu Taehyung vbehol do objatia.

,,Si nádherný anjelik." Zašepkal Jungkook a pohladil Taeho po vlasoch.
,,Ty tiež." Opätoval Tae a odtiahol sa od neho.
Chytili sa za ruky a spoločne spravili pár hlbokých nádychov.
,,Môžeme?" Opýtal sa Kook.
,,Môžeme." Prikývol Tae s úsmevom a spoločne držiac sa za ruku otvorili dvere od oddávacej miestnosti.

Miestnosť bola zladená do slabej fialovej a bielej farby. Chodník bol posiatý bielymi lupeňmi ruží. Na krajoch boli okrúhle stoly na ktorými stáli a tlieskali hostia.
Zatiaľčo kráčali k mužovi ktorý ich oddá ich pohľady sa stretli. Obidvaja mali iskričky lásky a šťastia v očiach. Ich láska rozkvitla a ďalej bude ešte, rok čo rok bude ich láska silnejšia.

Dokráčali k oltáru načo muž v obleku a s knihou začal rozprávať.
Obrad trval už pol hodinu až konečne muž vyslovil hlavný bod.

,,Tu prítomný Kim Taehyung berieš si za svojho právoplatného manžela a budeš nosiť meno Jeon Jungkooka?" Opýtal sa muž.
Taehyung chvíľu nemo pozeral do očí mladšieho a následne vyslovil:,,Áno."
,,Tu prítomný Jeon Jungkook berieš si za svojho právoplatného manžela Kim Taehyunga?" Opýtal sa tentokrát Jungkooka.
,,Áno." Vyslovil Jungkook.

Navzájom si nasadili obrúčky a následne muž vyzval Jungkooka nech pobozká svôjho manžela.

Hnedovlások si jednou rukou pritiahol za pás Taeho a druhú ruku položil na jeho zátylok.

Motýle lásky sa rozlietali v obidvoch hneď ako sa ich pery navzájom dotkli.
,,Milujem ťa anjelik." Zašepkal Kook do bozku.
,,Ja teba tiež." Zamrmlal Tae.

S tichým mlasknutím sa odpojili a za neutichajúceho potlesku vyšli z miestnosti hneď do vedľajšej haly kde ich čakala hostina, darovanie darov, mladomanželský tanec a večerná zábava.

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ