5️⃣0️⃣manželstvo,karaoke

573 35 11
                                    

[30.12]

,,KIM TAEHYUNG!" Zakričal Jin hneď ako vošiel do ich bytu.
,,KIM SEOKJIN!" Skríkol naspäť zo smiechom a objal svojho hyunga ktorý sa len včera vrátil aj s Joonom z Hawaii-a.

Hneď za Jinom vošiel aj Namjoon ktorý mal v ruke pár darčekových tašiek. Zatiaľčo Yeontan poskakoval okolo ich nôch a radostne štekal sa Jin s Joonom vyzúvali.

,,To je pre mňa?" Rozžiarili sa blondínovi oči a objal svojho ďalšieho hyunga.
,,Samozrejme pre koho iného." Zachichotal sa Namjoon, čím sa mu na líčkach vytvorili jamky, a prešiel do obývačky kde sa už nachádzali všetci okrem Jina a Jungkooka ktorý chystali v kuchyni sviečky na tortu.

Len čo si všetci posadali Jin zhasol svetlá a Jungkook už so zapálenými sviečkami a tortou na rukách vošiel do obývačky načo hneď začali všetci spievať:,, 생일 축하합니다~!" (saengil chukahamnida - happy birthday)
Po dospievní Taehyung spojil dlane k sebe a privrel očné viečka načo si následne niečo želal ešte predtým než sfúkol sviečky.

,,Všetko najlepšie anjelik." Poprial mu Jungkook a tortu položil na stolík a následne vášnivo pobozkal svojho partnera.
,,Dobre dobre! Sa nezjedzte." Prehlásil Jin a Kooka buchol po ramene.
Taehyung s červenými líčkami venoval všetkú pozornosť Jinovi, ktorý mal konečne možnosť mu pogratuľovať a predať darčeky aj spolu s Namjoonom.

Všetci blondínovi pogratuľovali načo sa následne šlo na prípitok.
,,Na naše budúce úžasné manželstvo." Predniesol Jungkook po boku s Taem načo na nich hneď všetci prekvapene pozreli.
,,Dúfam že príjmete pozvanie a budete našimi svedkami." Povedal Tae a ukázal snubný prsteň.
,,ČOŽE?! Jasné že budeme vašimi svedkami! To je úžasné! Tak na vás a vašu šťastnú budúcnosť." Nadšene vypískol Jin a štrngol si s ostatnými.

,,Otváraj darčeky Tae." Navrhol Jimin zatiaľ čo si už všetci vychutnávali jahodovú tortu.
,,Moje si nechaj na koniec miláčik." Uškrnul sa Kook a prevzal od Taeho darček ktorý chcel otvoriť ako prvý.
,,Tak najprv náš!" Vypískol Hobi a strkal Taemu nemalé darčeky do ruky.

,,Wau to je nádherné..ďakujem vám." Vydýchol blondín so slzičkami na krajíčku keď otvoril všetky darčeky okrem tých od Jungkooka.
Taehyung zatiaľ dostal od mikín až po parfém a spoločné oblečenie s Yeontanom, ktorý vylihoval v Yoongiho lone. Blondín nesmierne zvedavý čo mu kúpil jeho partner.

,,Nech sa páči." Jungkook podal Taemu darčeky a čakal kým ich blondín rozbalí.
,,Jungkook!" Vypískol Taehyung, ktorý sa šiel od hanby prepadnúť pod zem a jeho líčka pripomínali dve paradajky.
,,Dúfam že som trafil veľkosť." Uškrnul sa Kook a venoval Taemu bozk na krk načo on hneď hlavu zaboril do jeho hrude čím mladšieho rozosmial.

,,Čo tam je?" Opýtal sa Jimin ktorý sa vrátil z kuchyne kde bol vziať misku chrumiek ktorú položil na stolík a nazrel Taemu do krabice kde sa nachádzal kostým ktorého doplnkom boli aj putá.
,,Tak to vidím na dlhý týždeň bolesti zadku." Zasmial sa Jimin a ústa si naplnil chrumkami načo sa zasmial aj zvyšok chalanov.

,,Ešte jeden darček anjelik." Zašepkal Jungkook Taemu do ucha a natiahol sa pre tentokrát už menšiu krabičku, ktorú potom podal blondínovi v jeho náručí.
,,Že to nebude nič podobné?" Opýtal sa Tae.
,,Otvor a uvidíš." Zaškeril sa mladší.
,,Jungkookie..bože. Ďakujem veľmi veľmi." Vydýchol nadšene hneď ako v krabičke uvidel fotoaparát ktorý ešte v jeseni tak veľmi Taehyung chcel.

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Where stories live. Discover now