[Pondelok]
,,Ešte chcem spaaaať!" Zvrieskol Tae na budík. Jungkook sa natiahol a vypol ten otrasný zvuk a potom si Taeho pritiahol bližšie k sebe.
Obidvaja naspäť spadli do ríše snov bez toho aby si uvedomili, že je vlastne škola a oni z najväčšou pravdepodobnosťou zaspia.
Do uší im udrel zvuk vyzváňania. Taehyung sa posadil a ešte so zatvorenými očami sa snažil nájsť mobil.
,,Prosím?" Zamrmlal Jungkook keď našiel mobil skôr ako Tae, ktorý sebou hodil do postele.
-,,Kde je Taehyung?! Prečo nie je v škole?" Opýtal sa naštvane Jimin ktorý volal Taemu, keď ani po prvej hodine sa v škole neobjavil.
,,V ŠKOLE?! SAKRA!" Zakričal Jungkook a zložil Jiminovi. Taehyung od ľaku otvoril oči a pozrel sa na Jungkook, ktorý vyletel z postele.,,Obliekaj sa! Je pondelok Taehyung!" Rozhadzoval rukami Jungkook a utekal k skrini v ktorej sa začal hrabať. Taehyung po uvedomení si Jungkookových slov vyletel z postele a taktiež si išiel hľadať oblečenie.
Prvé čo našli si obliekli a ešte si zabalili učebnice. Obidvaja sa vykašľali na hygienu a utekali dole schodmi.,,Sakra kľúče!" Zahromžil Jungkook keď stali na parkovisku pri aute a nevedel nájsť kľúče.
,,Poďme! Kašli na auto, škola nie je tak ďaleko." Chytil ho Taehyung za ruku a rozbehli sa po chodníku.Párkrát narazili do okoloidúcich,kým sa dostali do školy. Na chodbe sa rozdelili a každý utekal do svojej triedy. Práve už prebiehala druhá hodina,ktorej bolo už skoro koniec. Taehyung sa zastavil pred dverami aby upokojil svoj dych a rýchlo bijúce srdce a onedlho nato so zaklopaním vstúpil do triedy.
,,Kde ste boli Taehyung?" Opýtal sa postarší pán, ktorý stál pri tabuli na ktorú zapisoval poznámky.
,,Prepáčte zaspal som." Slušne sa poklonila Taehyung.
,,Nech sa to už viackrát neopakuje. Sadni si." Rozkázal učiteľ a Taehyung tak aj spravil.
Za pár minút zazvonilo a Taehyung sa mohol rozvaliť na stoličke.,,Že ste v noci šukali a preto obidvaja meškate?" Uškrnul sa Jimin, ktorý sa otočil na svojho spolusediacého. Taehyung sa musel pobúchať po hrudi, pretože sa skoro zadusil vlastným vzduchom.
,,Č-čo?! Nie! Proste sme zaspali." Protestoval Taehyung.
,,Mhm~.." Šťuchol do neho lakťom Jimin.
,,Ty prasa úchylné! Naozaj sme to nerobili!" Rozhadzoval rukami Taehyung. Jimin sa len zasmial tak mladšieho správaním a otočil sa k tabuli,kde už stála učiteľka.Jungkooka taktiež zhučala učiteľka,ktorá ho hneď nato aj vyvolala k tabuli. Našťastie zvyšok dňa ako aj u Taehyunga bol pokojný a stačilo už iba vyčkať na záverečné zvonenie tohoto dňa.
-Haii! ^-^
-nová kapitola,za dnešný deň nebude jediná,keďže má včera kopla múza tak som písala aj časti dopredu (zbytočná info pre vás..viem. ale nechcela som to tu nechať také prázdne 😅)I purple youuuu 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
Hayran KurguTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...