[Po vyučovaní]
Šiel som do skrinky vybrať si uniformu, pravidlá a ešte ostatné veci a vydal sa na svoju izbu.
Otvoril som si kľúčom no keď som otvoril dvere,hneď som to oľutoval.
Zavalil ma strašný pach cigarety, určite nie jednej. Vošiel som dnu a na posteli sedel chalan s cigaretou medzi perami. Bol pekný, tmavohnede vlasy, hnedé oči, vypracované telo. Keď som si uvedomil že ten chalan nemá tričko hneď som si zakryl oči rukami.
Počul som ako sa ten chalan uchechtol a postavil z postele. Následne som len cítil ako mi skladá ruky z očí.
,,Som Jeon Jungkook." Mal krásny hlas.
,,J-ja s-som Kim Taehyung." Na to sa Kook zase uchechtol.,,Zrejme budeš môj nový spolubývajúci." Na to som len prikývol,šiel som k oknu a otvoril ho pretože sa tu skoro nedalo dýchať.
Jungkook si medzitým obliekol tričko a tým mi zničil ten pekný výhľad.-Jk-
Konečne zazvonilo a mohol som ísť do svojej izby zapáliť si. Kebyže ma nejaká krava uvidí s cigaretou v ruke tak letím a to nepotrebujem, pretože by ma otec pochoval zaživa.
Sadol som si na posteľ a zapálil som cigaretu. Bolo mi teplo tak som si vyzliekol tričko,no čo veď som vo svojej izbe. Fajčil som už druhú cigaretu keď som počul odomykanie a následne otváranie dverí.
Do izby vošiel chalan, pekný chalan, mal hnedé oči, tmavé vlasy, pery v tvare srdca ktoré boli jemne červené.
Chalan si zrazu zakryl oči rukami až potom mi došlo že som bez trička. Musel som sa nad tým úškrnúť,bol zlatý.
Postavil som sa zložil mu ruky.,,Som Jeon Jungkook."
,, J-ja s-som Kim Taehyung." Mal hrubý no jemný hlas a to ako koktal mu len pridalo na roztomilosti.
,,Zrejme budeš môj nový spolubývajúci." Poznamenal som načo Tae len prikývol a šiel otvoriť okno.Obliekol som si tričko, pretože keby sem niekto teraz vpálil tak by to vyzeralo divne.
Ako som aj povedal, vpálil sem Jimin.
,,Nemáš vlastnú izby Jimin?" Povedal som dosť podráždením tónom keďže nemám rád keď mi niekto chodí do izby. Jimin len prekrútil očami a rozvalil sa na mojej posteli.,,Oh skoro by som zabudol. Tae pred budovou ťa čaká asi tvoja mama. Máš ísť za ňou." Povedal Jimin a Tae s úsmevom na perách vyletel z izby.
,,Skade poznáš Taehyunga?" Posadil som sa na Taeho posteľ keďže tu moju zabral Jimin.
,,Aaale náhodou som do neho narazil keď hľadal riaditeľňu." Len som prikývol a ostali sme v trápnom tichu.Po chvíli do izby vošiel Tae s kufrom za sebou, sladkostami v druhej ruke a obrovským úsmevom.
Hneď keď ma videl tak sčervenal. Bol rozkošný.,,Čo to máš Tae?" Spýtal som sa keď zavrel dvere.
Tae si sadol vedľa mňa do tureckého sedu a položil si na nohy štyri balíky gumených medvedíkov.
,,Nooo..to sú gumený medvedíci." Tae sa na mňa usmial svojim sladkým úsmevom a s iskričkami v očiach.
Samozrejme to by nebol Jimin kebyže Taemu nezoberie balík medvedíkov.
Sedel som medzi nimi dvomi, Tae rozhadzoval rukami okolo seba a kričal na Jimina nech mu ich vráti.Tae sa natiahol pre balík k Jiminovi s plánom mu ho vziať no šmykla sa mu ruka a tak ostal ležať na brušku v mojom lone. Tae to ani neriešil a ďalej sa naťahoval pre balík.
Podarilo sa mu nejak si sadnúť bokom do môjho lona a tak už dotiahol na balík, ktorý konečne vzal Jiminovi.Tae si spokojne jedol svojich medvedíkov v mojom lone a občas dal aj Jiminovi.
Až teraz došlo Taemu kde sedí hneď sčervenal a zliezol zo mňa. No mne sa to nepáčilo.
Chytil som Taeho za boky a posadil si ho tak aby mi sedel v lone no aby som mu videl do tváre. Jeho výraz hovoril za všetko.,,Nechám vás samých." Jimin s veľkým úškrnom opustil našu izbu. Ostali sme tam sedieť v tichosti.
Zobral som si jedného medvedíka od Taeho.Tae sa raz pozrel na balík a potom na mňa. Nechápal som tomu tak som mierne podvihol obočie.
,,Tu máš. Papaj. Ham. Papaj." Tae mi jedného medvedíka po druhom strkal do úst a následne ušiel do kúpeľne.-Tae-
Po zamknutí dvier som sa snažil predýchať to čo sa pred chvíľou stalo.
Oplachol som si tvár a chvíľu pozeral na svoj odraz v zrkadle. Po chvíli som počul ako Jungkook klope na dvere.,,TaeTae poď von." Nechcel som robit scény tak som odomkol a vyšiel, o rám dverí sa opieral Jungkook.
Nasucho som prehltol,bál som sa trochu čo sa bude teraz diať.
,,TaeTae? Prečo si mi utiekol?" Jungkook odul pery,bol zlatý.,, J-ja neviem." Nervózne som sa poškriabal na krku.
,,Už to viac nerob cukríček." Pod tou prezývkou som sčervenal.Prikývol som a išiel upratať medvedíkov keďže som mu strkal veľa a naraz tak niektoré nezjedol.
Jungkook sa išiel osprchovať. Vybalil som si veci do skrine prichystal si pyžamo, osušku, sprchový gel, zubnú pastu a kefku. Veci som si položil na posteľ na ktorú som si následne sadol.
Chvíľu som bol na mobile kým som nepočul otváranie dverí.____________________________________________________________
~Awojky❤️ Nová časť 💜 dúfam že sa páči
~ďakujem za každý votes alebo prečítanie 💞
ESTÁS LEYENDO
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanficTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...