32

1K 36 2
                                    

bölüm yine gecikti..

"Arda rahat dur!'' diye bağırdı shakira. Arda shakira'yı umursamadan eline aldığı peçete ile izlediği dansözü taklit etmeye devam etti. Gülerek arda'yı izliyordum.

''Sen topçu değil dansöz olmalıymışsın.'' Lionel'in söylediği şeyle gülerek kafamı salladım.

''Kalk melanie beraber oynayalım.'' tam kalkıyordum ki neymar beni geri koltuğa yatırdı. ''Saçmalamayın isterseniz hala hastasın sen.'' gözlerimi devirdim.

''Neymar haklı sürtük.'' shakira'ya dilimi çıkartıp şarabımdan bir yudum daha aldım. ''Benim yerime de oyna..'' diye mırıldandım mutsuzca arda'ya.

-----

Yüzüme vuran güneşle gözlerimi araladım. Dün biraz fazla dağılmış olmalıydık.. Yavaşça yataktan kalktım, neymar'a göre hala dikkatli olmalıydım. Üstümdeki tişörtü fark etmemle aynaya baktım. Neymar'ın kokusunu hissedince gülümsedim.

Üstümü o değiştirmiş olmalıydı.

Misafir odasının içindeki banyoya girdim. Sıcak suyu açıp yüzümü yıkadım. Dünden kalan makyajımla adeta zombiye benziyordum.

Banyodaki işlerimi bitirince evdekiler nerde diye diğer misafir odasına girdim.

Herkes uyuyordu. Kapının çalmasıyla merdivenlerden indim.

Kapıyı açmamla esen rüzgar mı yoksa kapıdaki kişi mi yüzüme tokat gibi çarptı bilmiyordum. Carolina..

Bana sarılan küçük bir bedenle gözlerimi carolina'dan ayırdım. ''Davi..'' dedim gülümseyerek ve eğildim. ''Seni özledim melanie.'' gülerek saçlarını karıştırdım. ''Ben de seni lucca.''

''Merhaba melanie ben carolina.'' carolina'nın elini uzatmasıyla ayağa kalktım. Elini sıktım. ''Merhaba carolina,içeri gelsenize.'' diye mırıldandım.

Davi ve carolina içeriye geçtiklerinde davi koşarak neymar'ı uyandırmaya gitti. ''Neymar ile barışmanıza sevindim melanie.'' şaşkınlıkla ona baktım.

''Biz barışmadık,arkadaşız.''

''Nasıl yani? Beni hiç dinlememiş..''

''Anlamadım?'' ne diyordu bu kadın.

''Neymar ile ayrılma sebebimizi bilmiyor musun melanie?'' sorusuna başımı olumsuz anlamda salladım. ''Neymar'dan ayrılan bendim çünkü o kadar yıl geçmesine rağmen sana olan aşkı bir gram azalmamıştı..''

Şaşkınlıkla carolina'yı dinliyordum.

''Seni hala unutamadığı bariz belliydi, bu yüzden ayrılma kararı aldık. Zaten aramıza aşk falan yoktu,davi için birlikteydik. Bunun hata olduğunu fark ettiğimiz de arkadaş kalmaya karar verdik. Biz arkadaş kalabiliriz melanie ama siz..''

İçeriye neymar girdiğinde carolina susmuştu. ''Kalamazsınız..'' diye mırıldandı ve ayağa kalktı. ''Davi'yi yine almayı unuttuğun için ben getirdim.'' dedi carolina.

''Üzgünüm carol..''

''Sorun yok,sohbet için teşekkür ederim melanie.''

Artık ne istediğini biliyorsundur umarım melanie.

Çok iyi biliyorum.

Melanie 2 - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin