Hopppaaalaaaa okullar tatil oldu.
Sınavlara da o kadar çalışmıştım...
ARİANA'NIN YENİ KLİBİ MAŞALLAH.. ÇOK AŞK ANACIM.
neyssse böyle güzel bir haberin üstüne yeni bölüm paylaşalımsss.
---
---
25 Temmuz 2006,Brezilya.
"Anne neymar ile top oynayacağız,geç kalıyorum!" diye yakındı küçük kız. Annesi'nin ağızına tıkıştırdığı ekmeği hızlıca yuttu ve üstüne montunu giydi.
Montu artık eskimişti gerçi,onu sıcak tutamıyordu. Fakat bu mahallede durumu çok daha kötü insanlar içersinde bu melanie için bir nimetti.
Brezilya'da kış başlayalı 1 ay olmuştu.
Mogi das Cruzes'in ilk defa bu kadar soğuk olduğunu görüyordu küçük kız.
Sonunda evden çıkabildiğinde yüzüne çarpan rüzgar ile irkildi. "Bence bu gün çıkmayın melanie." annesi melanie'nin ne kadar üşüdüğünü fark etmişti.
Fakat evin de bir farkı yoktu dışarıdan.
"Anne hayır,lütfen." annesi küçük kızının ısrarına dayanamayarak izin verdi.
Melanie koşarak karşı eve gitti ve kapıyı çaldı. "Neymar hadi bekliyorum!"
Küçük kızın arkadaşı hemen evden çıkmıştı. Birlikte aşağı mahalleye indiler ve her zamanki gibi maç yaptılar.
İkisi de maç yaparken ısınmışlardı.
Hep olduğu gibi ikisinin maç yapmasına hiç bir şey engel olamamıştı. İkisi ve mahallenin diğer çocukları gibi Futbol onlar için vazgeçilmezdi.
--
--
''Ben yoruldum shaki,odaya çıkıyorum.'' diye mırıldandım plaj çantamı omuzuma takıp. Shakira gülümsedi. ''Tamam güzelim,akşam yemekte görüşürüz.'' ben de onun gibi gülümseyerek yanağına öpücük kondurdum.
Hızlıca plajdan çıktım ve otele girdim. Asansör şanslıydım ki olduğum kattaydı. Asansör odalarımızın olduğu kata geldiğinde indim ve odamın kapısına geldim. Tam o sırada neymar odasından çıkmıştı.
Bununla hep karşılacak mıydım ben?
Titreyen ellerimle kartı çıkardım. Kapı kartı okumamıştı. ''Okusuna geriz ekalı.'' diye mırıldandım o an kart elimden havaya uçmuştu.
Kart havaya falan uçmadı,neymar elimden aldı.
''Ters okutuyorsun.'' diyerek kartı okutup kapıyı açtığında elinden kartı aldım. ''Sağol.'' kapıyı tam kapatacaktım ki neymar eliyle kapıyı tuttu. ''Bana neden hiç tanışmıyor muşuz gibi davranıyorsun? Diğerlerine karşı eskisi gibisin.''
''Gerçekten mi? Hiç fark etmedim.'' dedim ve kapıyı yüzüne kapattım.
Diğerleri senin gibi beni parçalarıma ayırıp köşelere atmadı çünkü bay santos.
Kartı yere fırlattım. ''Geri zekalı kart! Bana inat yapıyorsun değil mi?'' kart ile kavga ederken ne yaptığımı fark etmemle kahkaha atarak yere oturmam bir olmuştu.
O kadar çok kahkaha atmıştım ki ağladığımı fark etmemiştim. Gerçekten delirdiğimi hissediyordum.
Onunlayken daha da çok delirdiğimi hissediyordum. Ayağa kalktım ve kendimi sıcak bir duşa attım. Kısa bir duşun ardından bornozumu giyip saçımı havluya sardım.
Bir şişe kırmızı şarap açıp kadehe doldurdum ve yatağıma oturdum. Telefonumu elime aldım ve eski fotoğraflara bakmaya başladım.
O kadar çok fotoğraf vardı ki.. Annemin fotoğraf makinesinden aldığım küçüklük fotoğraflarımın olduğu ayrı bir albüm vardı.
Ve neymar ile birlikte olan küçüklük fotoğraflarım..
Bazen rüyalarımda küçüklük anılarımı görüyordum,ağlayarak uyanıyordum. O kadar özlemiştim ki o eski masum zamanlarımızı..bir birimizi kırmadığımız,yalan söylemediğimiz sadece bir birimize sahip olduğumuz zamanları..
Elim neymar ile olan fotoğrafımıza kaydı. Fotoğrafta neymar'ın olduğu kısmı kırptım ve instagrama girdim.
@melanie: En çok özlediğim zamanlar..
4.3 milyon kişi bunu beğendi.
@shakira: güzel kızım.
@lionelmessi: o zamanlar da çirkinmişsin.
@ardaturan: küçükken neden sıçana benziyormuşsun melanie?
YORUMLAR SINIRLANDIRILMIŞTIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.