"Dün eve geldiğimde evde değildin." Neymar'ın dediği şey ile topu kafasına fırlattım. "İşini yap." diye mırıldandım ve yeni bir top aldım.
Antremandaydık ve ben dün gece düşünmekten hiç uyuyamamıştım. Aklımda hala o salak rüya vardı.
Bilinç altım shakira yüzünden salak saçma şeylerle dolmuştu.
--
"Antremandan sonra ne yapıyorsun?" neymar'ın sorusuyla ona döndüm. "Sanane.""Hadi ama mel,daha ne kadar özür dileyeceğim?" haklıydı uzatmamalıydım.
"Antremandan sonra yakışıklı bir beyfendiye yemeğe gideceğim." diye mırıldandım ve yürümeye devam ettim.
Arkamdan gelmiyordu,arkamı döndüğümde bana hayal kırıklığıyla baktığını gördüm. Gülerek "Gelsene yemeğe gidiyoruz"
Neymar gözlerini devirerek yanıma geldi ve kolunu omzuma atıp saçlarımı karıştırdı. "Demek bana şaka yapıyorsunuz bayan santos?"
"Yanlış,santos değil." dedim ve neymar'ın arabasına bindim.
"Oda olacak." dedi ve kapıyı kapattı. Sen öyle san junior.
--
@Melanie: 🤩
3.2 milyon kişi bunu beğendi.
@ardaturan: hop yavaş aile var.
@lionelmessi: hadi lan ordan
@marc: çektiğin pornoları paylaştırma bana94: hoay maşallah
--
@Neymarjr: Tudo Passa
4.2 milyon kişi bunu beğendi.
--
"Resmen az önce bir partiye gitmeye teklif etti." dedim yatağımda baş aşağı yatarken. Shakira yanıma geldi.
Shakira ile 2 saattir aynı mevzuyu konuşuyordum.
"Bu adamın seninle arkadaş olarak takılmak istediğini düşünmüyorum mel,sen nasıl bir kızsın ya? bütün yakışıklıları peşinden koşturdun."
Evet yanlış duymadınız,Ronaldo bu her sene yapılan futbolcuların olduğu partiye yanında eş olarak gelmemi teklif etti.
"Bu hiç iyi bir şey değil shaki,resmen sevdiğim adamdan şüphe ettim."
"Peki cevabın ne olacak mel?" shakira telefonuna bakarak söylediği şey ile güldüm. "Tabiki hayır" Yani sevdiğim adam varken,ronaldo kimdi?
"Emin misin mel,bir daha düşün istersen."
--
@unlulermagazin: ŞOK İSİM
Son yıla ismini youtube de çektiği videolar ile duyuran erica costell'in neymar jr ile aynı evde kaldığı ortaya çıkmıştı,Az önce objektiflerimize yakalanan neymar jr Geleneksel Futbol partisine Erica ile gideceğini açıkladı.--
Şok olmuş bir şekilde ekrana bakıyordum. Shakira ile göz göze geldiğimizde yere çökmüştüm.
"Tekrar başa mı dönüyoruz shaki?" diye fısıldadım. "Her şey bu kadar güzel giderken şimdi nasıl böyle bir şey yapabilir.."
"Dengesiz!" shakira bağırarak yanıma oturdu.
Bir kaç dakika ikimiz de sessizce oturduk. Bu sefer çok büyük hayal kırıklığına uğramıştım. Nasıl olur da her seferinde canımı yakmayı başarabiliyordu?
--
Evet başlayalım bakalım..Sizce melanie ne yapmalı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.