Bu bölümde iki yeni karakter ile tanışıyoruz.
Milli maç öncesi bölüm.
--Günaydın güzelim,sabahları seni yanımda görmeyi özlemişim. Antremandan sonra kuzenimi almaya gideceğim,akşam bende olursan sizi tanıştırırım. Seni seviyorum.
- Juniour
Gülümseyerek notu komidine bıraktım ve yataktan çıktım. Neymar'ın kuzenini tanıyordum,tessa ile küçükken mahallede tanışmıştım.
Ve pek de iyi bir tanışma olmamıştı. Benden nefret ettiğini söyleyip üstüme çamur attığını hatırlıyorum. Sebebi neymar ile yakın olmamdı. Ama o zamanlar küçüktük değil mi?
Akşama kadar evde takıldım gelen bir kaç teklife baktım. Bu fotoğraf çekimi işinde iyi para vardı.
Kapı açıldığında ayağa kalktım. Neymar beni görünce gülümsedi. Tessa turuncu saçlarını savurarak içeriye girdiğinde onlara yaklaştım. Arkasındaki kızı görünce yüzümdeki gülümsemem solmuştu.
Erica.
Erica kim miydi? Hemen geçmişe dönelim.
12 yıl önce,
Melanie gülerek Neymar'ın yardımıyla sudan çıktı. İkisi de hep olduğu gibi göle girmişlerdi. Şimdi akşama kadar kurumaları gerekiyordu yoksa aileleri ikisini de öldürürdü.
Birlikte el ele mahalleye girdiklerinde çocuklardan oluşan bir kalabalık vardı. Neymar ile Melanie koşarak oraya gittiler,ikiside arkadaşlarından birine bir şey oldu diye çok korkmuştu.
Fakat konu o değildi.
Konu mahalleye yeni gelen bir kızdı.
Kız sarı saçlarıyla adeta buraya ait değilim diyordu. Neymar kızı görünce melanie'nin elini bırakmıştı. Melanie kaşlarını çatarak kıza bakarken bir yandan da kendi ile karşılaştırıyordu. Melanie kıza göre oldukça paspaldı.
Hatta erkek çocuğuna benziyordu.
Normalde olsa bunu umursamazdı küçük kız,fakat erkek arkadaşı adeta kızdan gözlerini ayıramıyordu. Sonraki bir hafta boyunca melanie neymar'ın çağırmalarına rağmen evden çıkmamıştı.
Neymar da sürekli o kız ile takılmıştı. Tessa ise sürekli camdan bakan melanie'ye sanki inat yaparmış gibi yeni kızı neymar'ın üstüne iterdi.
O bir haftanın sonunda da zaten melanie brezilya'dan ayrılmıştı..
Günümüz.
Neydi benim bu sarışınlardan çektiğim. Düşüncelerimden sıyrıldım ve yanlarına gittim. ''Hoş geldiniz.'' dedim. Tessa cevap vermezken erica gülerek içeriye geçmişti. Neymar'a sinirli bir bakış attım.
''Erica'nın geleceğini bilmiyordum.'' dediğinde ''Burada mı kalacak?'' diye mırıldandım. Başını salladığında gözlerimden adeta ateş çıkacaktı. ''Ben gidiyorum.'' dedim ve kapıyı açtım. ''Mel-'' neymar'ın sözünü kestim.
''İşim var,seninle sonra görüşeceğiz.'' dedim ve neymar'ın dudaklarına minik bir öpücük bırakarak evden çıktım.
Melanie: Acil toplantı.
Shakira: Beni yataktan çıkaracak kadar mı?
Melanie: Gerard'ın pipisini kesecek kadar.
Shakira: Konum at.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.