29

1K 36 19
                                    

Ne var ne yok bebişler?

Kararımı verdim..nihayet. İki kurguyu da yapıcam,böylelikle iki tarafta istediğini alıcak.

Kitap kapaklarına aşık oldum yaparken..umarım sizler de beğenirsiniz.

Ne zaman yayımlayacağıma henüz karar veremedim,yakında size tarihi vereceğim.

Su an iki kitaba da taslak bölüm yazmaya çalışıyorum.. O kadar heyecanlıyım ki..

💖💖💖💖

@melanie: Last time

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@melanie: Last time.

5.6 milyon kişi bunu beğendi.

---
''Seni özliyeceğiz..'' son olarak shakira'ya sarıldım. Gözlerim dolmuştu. ''Ben de sizi özliyeceğim çocuklar.'' diye mırıldandım.

Veda vakti gelmişti.

''Bari hava alanına seni biz bıraksaydık.'' gerard'a gülümsedim. ''3 saat sonra uçağınız ger,boşuna gelmenizi istemiyorum.''

Herkes ile son kez vedalaştıktan sonra taksiye bindim.

İçimde sebepsiz bir sıkıntı vardı. Taksi haraket eder etmez arda arabanın önüne atmıştı kendini. Taksici arda'ya küfür ederken lionel arda'yı kolundan çekerek yolu açmıştı.

Taksici otelden çıkıp otobana girdiğinde içimdeki sıkıntı daha da artmıştı.

Telefonumun titremesiyle oflayarak cebimden telefonumu çıkardım.

Neymar: Söz veriyorum,daha çok çabalayacağım.

''Frenler tutmuyor!'' taksicinin bağırmasıyla telefonu elimden düşürdüm. ''Ne?'' şaşkınlıkla adama bakarken direksiyonu sıkı sıkı kavrayıp endişeli bir şekilde etrafına bakıyordu.

Hız limiti daha da artarken ben korkudan haraket edemiyordum.

--

Neymar'dan

Shakira elindeki telefonu yere düşürdü ve "Melanie..kaza yapmış" diye fısıldarken yere çöktü. Gerard shakira'nın yanına koşarken ben olduğum yere çivilenmiş gibiydim.

"Ne kazası? ne diyorsun shakira?" lionel şaşkınlıkla konuştu.

Shakira ağlamasının arasından cevap verdi. "Hastahaneye kaldırılmış.."

"Ben dedim amına koyayım ben dedim!" arda ağlayarak bağırmaya başlamıştı bile..

--
Genç adam ve arkadaşları adeta yıkılmıştı. Saatlerdir kız kardeşlerinin ameliyattan çıkmalarını bekliyorlardı.

"Benim suçum.." genç adam kendi kendine konuşuyordu. Gözleri ağlamaktan kızarmış üstü başı dağılmıştı.

Hastahane koridorunda yere çökmüş sessizce ağlıyordu.

Sevdiği kadının orada can çekiştiğini düşündükçe kendine küfür ediyor,ölmeyi diliyordu.

Shakira gerard'ın omzuna başını koymuş melanie ile olan fotoğraflarına bakıp tanrıya dua ediyordu..uzun zaman önce yapmayı bıraktığı şeyi..

Arda herkese arkasını dönmüş,kafasını duvara koymuş düşünüyordu..her şey 1 hafta boyunca çok güzeldi. fakat her yaşananlar şimdi alt üst olmuştu.

Ve bir anda kapı açıldı,doktor çıktı.

Herkes tedirginlikle hızlıca doktorun önünde belirdi. Her şey doktorun ağızından çıkacak kelimeye bağlıydı.

Melanie 2 - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin