30

1K 33 10
                                    

Hayat ne kadar kısaydı,hayat pişmanlıklar için fazla kısaydı.

gHayatın değeri onu kaybetmek üzereyken anlanıyormuş..bunu çok geç anlamıştı genç adam. Kesik kesik nefesler alıyor oldukları durumu sorguluyordu.

Perişan haldeydi.

Gözleri kapanmak için yalvarsa da genç adam inatla gözlerini açık tutuyordu.

''Ameliyat başarılı geçti,şu an durumu stabil. Normal odaya alınacak fakat 1 hafta gözetim altında tutulmasında fayda var. Bu ister evinde ister hastanede olur.. Bunun kararı hastamıza kalmış. Geçmiş olsun.''

Herkes derin bir nefes vermişti. Arda ''Melanie'yi geberteceğim..'' diye mırıldandı ve yere oturdu. Neymar ne düşünmesi gerektiğini ne yapması gerektiğini bilmiyordu.

Melanie ile Neymar'ın ilişkisi ikisine de zarar vermişti. İkisi de kırılmış,birbirlerini paramparça edene kadar devam etmişlerdi.

Paramparça olduklarında ikisi de arkasını dönüp gitmişti.

Bu sadece bir duvar kağıdı çekmişti üstlerine,gelen en ufak bir damla ile her şey ortaya çıkıyordu. İkisi de birbirlerine sahip olmadan nefes alamayacaklarını biliyorlardı.

Neymar yere çöktü ve bacaklarını kendine çekip kafasını bacaklarına gömdü. Ağlamaya başladı genç adam. Onu kaybetme duygusu nefessiz bırakmıştı neymar'ı. Sessiz sessiz ağlıyor,tanrıya dua ediyordu.

Tanrı'dan yaptıkları için hıçkırıkları arasından özür diliyordu.

Melanie'ye olan aşkı öylesine saftı ki genç adamın...Ağlamasını durduramıyordu. İçeride sevdiği kadının can çekiştiğini düşünmesi kalbinde sızıya neden oluyordu.

Aklına melanie'nin güzel sesi geliyor ona şarkı söylediği zamanlar geliyor.. gözlerini sımsıkı kapatıyordu. Evlendiği günü hatırladı neymar.. Beyazlar içinde ne kadar güzel olduğunu..Belini sıkı sıkı saran gelinliğe rağmen mükemmel duruşunu..

''Seni çok seviyorum melanie..'' diye fısıldadı genç adam. Omzunda hissettiği el ile başını kaldırdı.

Shakira'nın içi titremişti neymar'ın gözlerini görünce. Gözleri dolu dolu neymar'ın yanına oturdu. ''Sakinleş ney..o iyi.'' diye mırıldandı ve kolunu omzuna koydu. Neymar başını shakira'nın omzuna yasladı.

''Ona çok kötü davrandım shakira..onu dört yıl aşık olduğu şehirden uzak tuttum.''

''Aşık olduğu şehir değil sensin neymar..'' diye fısıldadı shakira. ''Hadi kalk odasına git.''

Neymar başını salladı ve ayağa kalktı. Gözlerindeki yaşları silerek karşısında oturduğu kapıya ilerledi. Tireyen elleriyle kapıyı açtı. İçeriye girdikten sonra kapıyı yavaşça kapattı.

Sevgilisinin beyazlar içinde yatan cılız bedenine baktı neymar. İçi titremişti. Yavaş adımlarla yatağın kenarına oturdu ve serum bağlı elini avucunun içine aldı.

''Her şeyi düzelteceğim söz veriyorum.'' diye fısıldadı genç adam.

''İnan bana sevgim seni hayal kırıklığına uğratmayacak.''

Melanie 2 - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin