3

1.3K 50 12
                                    

junior: Kapıdayım güzelim.

Neymar'dan gelen mesajla çantamı aldım. Son bir kez aynaya baktım ve kendimden emin bir ifadeyle gülümsedim.

Moralim şu iki gündür bir hayli bozuk olduğundan çocuklar benim için bu geceyi planlamıştı.

Aşağıya indim ve arabaya bindim. Neymar bana büyülenmişcesine bakarken ben gülerek dudağına minik bir öpücük bıraktım.

"Vay canına.." dediği şeye kıkırdarken keyfim çoktan yerine gelmişti bile.

" dediği şeye kıkırdarken keyfim çoktan yerine gelmişti bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@melanie: 😻

5.6 milyon kişi bunu beğendi

@neymarjr: çok güzelsin mel..
+74: oha bunlar barıştı mı?

@asaprocky: 🤩

@kyliejenner: sürtük çok güzelsin.
+@ardaturan: sen daha güzelsin.
+@lionelmessi: hobaa

@merihdemiral: 🧿

--

Neymar ile ellerimizi birbirine kenetlemiş bir şekilde mekana girmiştik. Herkes deli gibi dans ediyor,içki içiyordu.

Barcelona'da ki gece hayatını seviyordum.

İnsanlar eğleniyordu,geceleri kulüplerde gün boyu üzerlerinde olan kalıplardan,yüklerden kurtuluyorlardı.

Masaya geldiğimizde takım çoktan içmeye başlamıştı bile. Hemen yanlarına geçtik. ''Marc şişeye oturman için 100 euro veririm.'' arda 100 euroyu masaya koyduğunda marc kaşlarını çattı.

Oh shit,here we go again.

Yine iddiaya başlamışlardı.

Gerard elini cebine götürmüştü fakat shakira öyle bir bakış atmıştı ki ıslık çalarak havaya bakmıştı. Gülerek shakira'yı yanıma çağırdım ve birlikte bar kısmına geçtik.

''Bebeğim nasıl hissediyorsun?'' onunla her şeyi konuşmuştum. Biramı yudumlarken shakira'ya cevap verdim. ''Daha iyiyim shaki.''

''Neymar ile nasıl gidiyor?'' sorduğu soruya gülümsedim. ''Anladım.'' dedi kıkırdayarak. ''Hadi kalk tuvalete gidelim,gerard rujumu bozdu.'' tabureden kalktığında bende kalktım.

Birlikte el ele tuvalete gittik. Shakira rujunu düzeltirken ben de duvara yaslanmış telefonuma bakıyordum. ''İşim bitti,hadi gidelim.''

shakira'nın lafını çalan telefonum kesmişti. ''Sen git ben geliyorum.'' dediğimde kafasını salladı ve tuvaletten çıktı.

Telefonu tam açacakken çağrı sonlanmıştı. Ardından gelen mesaj ile yanlışlıkla arandığımı anlamıştım. Tam o sırada kapı açıldı ve içeriye bir sarışın girdi.

Nikkie.

Senin burada ne işin var kaltak? demedim tabi ki.

Onu umursamadan tam kapıyı açıyordum ki o ağızına bir şeyler almaktan ;) yayık ağızından gelen cümleye kadar.

''Ah keşke biraz daha kalsaydın Türkiye'de,neymar ile işlerimiz kısa sürdü.''

bu kaltak hala o numaraların bende işe yarayacağını mı sanıyordu?

Peki nikkie,çirkefleşelim bakalım.

--

Tam yerinde kestim eheheh.

Melanie 2 - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin