sınavlarım başlıyor..
bölümleri yazıp taslağa atma vakti geliyor.
Melanie'yi kim ile shipliyorsunuz?
Bunu bir süre sonra tekrar soracağım,bakalım cevaplarınız aynı mı kalacak.
---
''asap hadi ama..'' diye mırıldandım biramı yudumlarken. ''O amcık ağızlının ağızını dağıtmama izin vermeliydin melanie.'' yumruğunu masaya vurduğunda gözlerimi devirdim. ''Alt tarafı beni yatağına götürmek istedi.''
''Şimdi senin..Beni delirtliyorsun melanie.'' asap'ın kucağına oturdum. ''Kes sesini asap.'' başını geriye atarak derin bir nefes verdi.
----
"Kylie ayağını ağızımdan çek!" bağırarak yataktan kalkmaya çalışırken kylie ayağını mümkünmüş gibi daha fazla üstüme attı.
"O kıçını şimdi iğne ile patlatacağım,sürtük kalk üstümden!" kylie söylediğim şey ile yataktan düşerken ben rahatça nefes almıştım.
Dün biraz fazla kaçırmış olmalıydık ki,sabaha kylie'nin evinde uyanmıştım.
"Siktir! Çekimi unuttum!" koşarak saate baktığımda henüz 1 saatim olduğunu fark ettim. "Yetişemeyeceğim." diye mırıldandığımda kylie beni banyoya sürükledi.
"Sürtük sen duş al,ben sana giyecek bir şeyler hazırlayacağım."
---
Çekimlere yetişebilmiştim fakat keşke yetişemeseydim diyorum. O kadar yorulmuştum ki adım atacak halim kalmamıştı.Arabadan inip ayakkabılarımı çıkardım ve çıplak ayakla yürüdüm.
Anahtarı bir türlü deliğe sokamazken kapı bir anda açılmıştı. Çığlık atarak geriye çekilirken iki çift tanıdık göz görmemle daha çok çığlık atmıştım.
Arda ve Marc!
İkisi de bana çığlık atarak sarılırken komşuların bağırmasıyla içeri girdik. "Sizi çok özledim! 3 Ay oldu şerefsizler!" dedim tekrar tekrar sarılıp öperken.
-----
"Eve nasıl girdiniz?" yaptığım kahveleri verirken yorganın altına girdim. "Shakira geçen gelişinde evin anahtarını araklamış. Biz de ondan arakladık." arda'nın dediği şeye güldüm."Gelelim geliş sebebimize.." marc'ın sözünü kestim. "Beni özlediğiniz için gelmediniz mi? Orospular küstüm size." arda'nın kafama vurmasıyla sustum.
"Takımca tatile gidiyoruz,bu kötü gidişat üzerine koç eğlenebileceğimiz kadar eğlenmemizi söyledi. 1 Haftalığına iznimiz var. Ve sen olmadan gitmek istemiyoruz." marc'ın dediği şeye gülümsedim.
"Çocuklar bilmiyorum 4 yıl oldu ve-" Marc sözümü kesti. "Ve biz aynı kaldık,Seni çok özledik mel. Hep birlikte maç yapmayı,Tribünde hep aynı koltuğa oturup bize küfür etmeni özledik." Arda'nın ağlaması marc'ın konuşmasını bölmüştü.
"Duygusal konuşmalara gelemiyorum.." Arda'nın sözleri üzerine gülerek saçlarını karıştırdım.
"Ne zaman peki?" sorumla arda'nın gözleri ışıldamıştı. Cebinden 3 uçak bileti çıkardı. "Yarın öğleden sonra,Herkes aynı rezervasyonda yani aynı anda otelde olucaz." dedi heyecanla.
"Sen az önce ağlamıyor muydun?" Söylediğimle kafasını sallayıp ağlama numarası yapmaya devam etti.
Gülerek ikisine sarıldım. "Peki,gidiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.