Happy sunday!
Napıyorsunuz canımın içleri.
multideki sarki yeni cikti,dinleyelim lutfen.
--
''ve sen de onları yanlız bıraktın?'' shakira'nın dediği şeye başımı salladığımda önündeki çerezi üstüme atıp kafama vurdu.
Kaşlarımı çattım. ''12 yıl önce olan olaylardı,değiştiğini düşünüyorum..'' diye mırıldım.
Dediğime kendim bile inanmamıştım. ''Salaksın sen kızım.''
''Ne yapmamı öneriyorsunuz sultanım?'' dedim gözlerimi devirerek. Sormaz olaydım,shakira tam bir saat boyunca konuşmuştu.
Fakat sarı çiyan haklıydı söylediklerinde,bu yüzden el mahküm dinlemiştim.
Onları yanlız bırakmamam gerektiğini yüzlerce kez söylemişti. Biraz haklı da olsa içimden bir ses o zamanlar küçük olduğumuzu söylüyordu.
--
Sabahın köründe antreman için kalkmıştım. Takım ile ne kadar antremana katılmayı çok sevsem de sabahları kalkmaktan nefret ediyordum.
Tam alarmı kapatmıştım ki Neymar görüntülü aramıştı.
Yataktan çıkarken telefonu açtım. Neymar gülerek ''Günaydın uykucu.'' demişti. Gülümsedim.
Sabah sabah bu kadar yakışıklı olmalı mısın junior? ''Günaydın.'' diye mırıldandım lavaboya girerken.
''Seni antremana tessa ile erica'nın geleceğini haber vermek için aramıştım..'' dediğinde ağızımdaki diş fırçasını çıkardım. Kaşlarımı çatarak ona bakarken neymar tekrar konuşmuştu. ''Bebeğim..Lütfen.''
Sinirle ''tamam'' dedim ve telefonu kapattım. Hayır onların ne işleri vardı.
Hızlıca dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım. Üstüme lacivert bir crop giyip altıma basketbolcu şortu geçirdim. Bu şortu neymar'da kaldığım gecelerden birisinde araklamıştım.
Odamdan çıkarken annem kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu. ''Günaydın.'' dediğinde ''Günaydın.'' dedim.
''Bir şey mi oldu?'' dediğinde kafamı salladım. Annemin karşısına oturdum. ''Erica ve tessa'yı hatırlıyor musun?''
Annem başıyla onayladı. ''Hani şu neymar'ın kuzeni ile neymar'ı seven kız.'' Neymar'ı seven kız cümlesi çatalı daha sıkı kavramama neden olmuştu.
''İkisi neymar'ı ziyaret etmeye gelmiş,üstüne neymar'da kalıyorlar,üstüne nalet olası antremana da geliyorlar.'' dedim sinirle.
''Neymar ile sevgili değilsiniz sanıyordum.''
''Hem sevgiliyiz,hem değiliz..bilmiyorum anne. İkimizin arasında tekrar yeşeren bir şeyler var.''
Annem gülümsedi ve elimi tuttu. ''Emin olmadığın hiç bir şeyden sorumlu değilsin kızım,belki de sadece izlemelisin.''
--
Otoparka arabamı park ettiğimde yanıma neymar'da park etmişti. ikimiz de aynı anda gelmiştik. Arabadan indim.
Neymar ile birlikte tessa ve erica da inmişti. Neymar bana sarıldığında ona karşılık verdim.
''Basketbol şortu eski sevgilinden kalma mı tatlım?'' erica'nın sorusuyla neymar'ın kollarının arasından çıktım.
''Aslında bu neymar'ın.'' dedim gülümseyerek. Bu gülümsememin altında ''Seni sikerim.'' vardı,ve o bunu anlamıştı.
Neymar ile önden yürüyerek soyunma odasına girdik. Erica ile tessa arkamızdan gelecekken kapıda durdum.
''Güvenliğe söyleyin sizi tribüne götürsün,buraya yabancılar giremiyor malesef.'' dedim ve kapıyı kapattım.
''Orospu alarmı orospu alarmı.'' arda soyunma odasında bağırarak koşarken gözlerimi devirdim.
@melanie: 🦋
4.2 milyon kişi bunu beğendi.
-
@Ronaldo kişisi size mesaj göndermek istiyor.@ronaldo: Selam melanie.
@Ronaldo: Geçen günkü olay için özür dilerim.
@Ronaldo: bir ara takılmalıyız.
@ronaldo kişisi artık takip ediliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.