''Anlamadım?'' elimi kapıdan çektim ve arkamı döndüm. Nikkie gülerek bana baktı. ''Ah,o kadar iyi ki..'' inleyerek söylediği şey karşısında sinirlerime hakim olamadım ve onu ittirdim.
Nikkie bu yaptığıma gülmüştü.
''Bekle bekle yaptıklarımızı anlatmam gerek.'' dediğinde nikkie'nin saçını kavradım ve musluğun altına soktum. ''Seni sürtük çok fazla olmaya başladın.'' Musluğu açtığımda çığlık atıyordu.
''Ne oldu tatlım? Makyajın mı bozuldu?'' Nikkie beni ittirdiğinde bırakmak zorunda kaldım. ''Kaltak! ne yaptığını sanıyosun?''
Gülerek nikkie'yi duvara dayadım ve ağızını kapattım.
''Bak tatlım,bu sana son uyarım olacak. Bir daha bana bulaşırsan bundan daha fazlasını yaparım. Beni anlıyor musun?'' gözleri dolmuştu kafasını salladı.
Gülümsedim ve tuvalletten çıktım. Çocukların yanına gittiğimde neymar ''Nerede kaldın?'' dedi. Yanına oturdum ve ''Hiç'' diye mırıldandım.
--
''Bana bakın geçen derbi berabere bitti,burada yenilirseniz kafanızı kırarım.'' dediğim şey ile kafama havlu yemiştim.
''Kes lan pezevenk sanki sen oynuyosun.'' marc'ın dediği şey ile arda kafamdaki havluyu aldı ve marc'ın ağızına soktu.
Bugün derbi günüydü.
Ve ronaldo piçi çok formdaydı. Biraz tedirgindim doğrusu.
''Bebeğim,hayatım iyi misin?'' dedim messi'nin yanına giderek. Messi güldü. ''Hazırım ben mel,sorun yok.'' derin bir nefes aldım.
''İyi siz hazırlanın,ben shaki ile tribündeyim.'' dedim ve soyunma odasından çıktım. Çıktım çıkmasına da koridorda yürürken bir anda bir şeye çarpıp yere yapışmıştım.
''Noluyor lan?''. diyerek kafamı kaldırdığımda karşımda çıplak birisini görmeyi beklemiyordum.
Çıplak.
Yarı çıplak.
Yarı çıplak ronaldo.
--
@melanie: FORÇA BARÇA!
7.1 Milyon kişi bunu beğendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.