5

1.2K 52 9
                                    

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Multideki şarkı zehranaz'a 😘

--

"Pardon." diye mırıldandım ayağa kalkarken. Ronaldo gülerek beni kolumdan tutup kaldırdı. Tam o sırada soyunma odasının kapısı açıldı.

"Noluyor lan?" arda'nın dediği şey ile neymar kapıda belirmişti. "Bir şey yok,yere düştüm sadece." diye mırıldandım.

Neymar ronaldo'ya gözlerini kısarak bakarken "Tanıştığımıza sevindim melanie." diyip gitmişti.

"Düştüğüne emin misin?" neymar'ın dediği şey ile gözlerimi devirdim. Ronaldo'dan hiç hoşlanmıyordu.

"Ben gidiyorum." dediğimde neymar "beraber gidelim." diyip elimi tutmuştu. Elimi çektim. "Unutuyor olmalısın,ilişkimizi bir süre duyurmayacaktık." dedim.

"Ama-" sözünü kestim. "Aması yok neymar,bu kararı ikimiz aldık. En sağlıklısı bu."

"Haklısın." diyip gitmişti. Kırılmıştı biliyorum fakat ona tamamen güvenene kadar doğrusu buydu.

Hala onun hakkında söylentiler varken kendimi tekrar böyle bir ateşin içine atamazdım.

Telefonum titremişti. Düşüncelerimden sıyrılıp telefonumu elime aldım.

Anne: Camp nou oto parkındayım.

Anne: Konuşmamız gerekiyor.

Ciddi anlamda şok olmuştum.

Hızlıca otoparka indim. Annemi görmemle onun yanıma yürüdüm. Yanına gider gitmez bana sarılmıştı.

Gözlerim şaşkınlıkla açılırken geri çekildim. "Neden burdasın? Bu da ne şimdi?" dedim tok bir sesle.

"Seninle konuşacaklarımı yüz yüze anlatmalıydım." dedi ve göz yaşlarını sildi.

"Şimdi bu günü mahvetmeyelim. Maç sonrasında buluşalım."

"Anne," içim sızlamıştı. "Benimle gel,birlikte maçı izleyelim sonra konuşalım." diye mırıldandım. Annem gülümsediğinde yürümeye başladım.

Birlikte stada çıktık,Her zamanki yerime gittik. Annem yanıma oturduğunda gülümsüyordu. Hemen yüz bulma anne.

Çocuklar ısınmaya çıktığında neymar bana göz kırptı. Gülümsedim.

Arda yine neymar'ın sırtına atladığında neymar yere yapışmıştı. Neymar nasıl olduysa arda'nın ütüne düşmüştü.

Arda "Tacizci var!" diye bağırırken annem şaşkınlıkla onları izliyordu.

--
Hakemden gelen düdük ile real madrid maça başlamış,ilk dakikalardan ronaldo ile golü bulmuştu bile. "Hay sikeyim." diye mırıldandım.

Real madrid yine atak yaptığı sırada messi kıvrak bir haraketle topu ronaldo'nun ayağından çalmıştı. "Hadi leo!" ayağa kalktım.

Tribünler tezahürat yapmaya başlamıştı. Gol adeta ben geliyorum demişti. Neymar pas ile topla buluşmuş ve çok şık bir şekilde topu ağlara yollamıştı.

Gülerek bağırırken aşık olduğum adamla bakışıyordum. Eskiden olsa yanıma gelir beni öperdi.

Derin bir nefes aldım.

Bir gün her şeyi yapacağız sevgilim.

Bir gün.

Melanie 2 - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin