Uzun bir aradan sonra tekrar buraya bir şeyler yazmak beni aşırı heyecanlandırdı.
Bu bölümü içimdeki akrep burcu yazdı arkadaşlar..Multideki şarkıyı dinleyerek okuyun lütfen.
İyi okumalar.
Ve kütüphanemden yeni kitabımı okumayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
--
Oturup çok düşünmüştüm. Her seferinde kapıları kapatmıştım neymar'a. O açmaya çalıştıkça yaptıklarını yüzüne vurup kapıyı daha sert kapatmıştım. Fakat kendi yaptıklarımı unutmuştum. Kör olmuştum,gözlerim kinden kör olmuştu.
Artık büyümüştük. Düşüncelerim değişmişti. Belki de akışına bırakmam gerekiyordur.
Bardağımdaki şarabın bittiğini fark ettim. Kadehime biraz daha şarap koyup telefonumu elime aldım. Neymar'a mesaj attım.
Melanie: Ney.
Yaklaşık bir dakika sonra cevap vermişti,sanki mesajımı bekliyordu.
Neymar: Mel?
Melanie: Nerdesin?
Arda ve marc'ın parti yapmak için aldıkları evde kalıyordum şu an. Neymar'da büyük ihtimalle kendi evindeydi.
Neymar: Evdeyim.
Neymar: Bir şey mi oldu?
Melanie: Yanıma gel.
Neymar: Geliyorum.
Sorgulamadan kabul etmesi beni gülümsetirken merdivenlerden kaldığım odaya çıktım. Hızlıca kısa bir duşa girdim. Duştan sonra siyah iç çamaşır takımımı giyip üstüme saten kısa elbisemi geçirdim.
Parfümümü sıkıp saçlarımı kuruttum ve dalgalandırdım. Hafif bir makyaj yapıp dudaklarıma kırmızı bir ruj sürdüm. Ayaklarıma topuklu siyah ayakkabılarımı geçirdim.
Ne yaptığımı biliyordum.
Ne istediğimi biliyordum.
Ne tatmak istediğimi biliyordum.
Bir kadeh daha çıkarıp masaya koydum. Bitmiş olan kırmızı şarabı çöpe attım ve yenisini masaya koydum. Hoparlörü açtım ve Rihanna'nın -needed me şarkısını açtım. Tam o sırada kapı çalmıştı.
Yavaşça ayağa kalktım ve kapıyı açtım. Neymar koyulaşmış elalarıyla beni baştan aşağıya süzdü. Bakışları daha yoğunlaşmıştı.
Üstünedeki siyah gömleği ve karışmış kıvırcık saçlarıyla tamamen baştan çıkarıcı gözüküyordu. Arkamı döndüm ve içeriye doğru yürüyüp koltuklardan birine oturdum. Neymar karşıma oturduğunda şarabı açtım ve iki kadehe de doldurdum.
Neymar bakışlarını bir an olsun üstümden çekmeyerek kadehine uzandı ve bir yudum aldı. Onun gibi ben de kadehimden yudum alırken gözlerimizi ayırmıyorduk.
İkimiz de ne istediğimizi biliyorduk.
Kadehim bitince ayağa kalktım neymar tam şaraba uzanıyordu ki önüne geçtim. Onu çok özlemiştim.
Kucağına oturdum neymar benden önce davranıp beni kendine çekmişti. Elalarının daha da karardığını görebiliyordum. Yıllarca hasret kaldığım dudaklarını öptüğüm an gözlerim dolmuştu.
Bu sefer beynim ile değil kalbim ile haraket ediyordum.
İçimde hissettiğim heyecan ve arzuyla ''Seni istiyorum..Bizi istiyorum.'' diye fısıldadım. Neymar beni kucağına alıp ayağa kalktı. Birlikte merdivenleri çıkarken tek düşündüğüm şey onu ne kadar istediğimdi.
Yatak odasına geldiğimizde neymar beni yavaşça yatağa bırakmıştı. Neymar ile dudaklarımız tekrar birleşirken üstündeki gömleğin düğmelerini açıyordum.
Sert göğüsünü üstümde hissettiğim an kendimi ona daha çok bastırdım.
''Lanet olsun.'' diye mırıldandım ve onu yatağa çektim. ''Seni çok özledim.'' diye fısıldadığında bunun gerçekliğini gözlerinden anlayabiliyordum.
Hiç bir şey umrumuzda değildi o gece. Sadece o ve ben vardık,aklımızda tenlerimizin uyumu vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.