multideki şarkı yeni çıktı,eminim beğenirsiniz.
--
"Bir telefon konuşması yapmam gerek." diyerek masadan kalktım. Ronaldo şarabını yudumlarken başını salladı.
Dışarıya çıktığımda neymar'ın numarasını tuşladım.
"Neymar?" ses gelmemişti. İkinci kere adını seslendiğimde nihayet cevap vermişti. "O adamla ne işin var melanie?" Sakin kalmaya çalıştığını anlayabiliyordum.
"Sadece bir akşam yemeği neymar? Neden bu kadar büyütüyorsun?"
"Sadece akşam yemeği mi? Ne için olduğu sikimde değil melanie! Eve git hemen." junior ben emir verebileceğin bir kız değilim bunu unuttun mu?
"Siktir git neymar,bana emir veremezsin." telefonu kapattığımda adeta kulaklarımdan alevler çıkıyordu.
Hızlıca masaya döndüm. Ronaldo yemeğine dokunmamış beni bekliyordu. Derin bir nefes aldım ve gülümseyerek karşısına oturdum.
"Rol yapmana gerek yok,sinirli olduğunu görebiliyorum." Dediği şey ile gülümsemeyi bıraktım.
"O kadar belli oluyor mu?" dediğim şey ile gülmüştü. "İstersen bu günü pas geçelim?"
"Hayır,bu akşamın tadını çıkarmak istiyorum." dedim ve kadehimi havaya kaldırdım. "Yeni arkadaşlıklara." ronaldo ile kadehlerimizi tokuşturduk.
--
@melanie: After long night
4.5 milyon kişi bunu beğendi.
--
"Günaydın." dedim ronaldo'nun dudaklarına minik bir buse kondurup.
"Dün gece harikaydın melanie. Sevgilinin hiç hoşuna gitmeyecek bunlar."
Dediği şeye kıkıradım. "Bilmesse bir sorun olmaz." O da gülerek beni altına almıştı.
"Lan!" gözlerimi öyle bir açıp ayağa kalkmıştım ki yere yapıştım. "Böyle rüya mı olur lan!" Başımı yere çarptığım için zonklarken annem içeriye dalmıştı.
"Melanie!" annem koşarak yanıma geldiğinde ben yerde yatıyordum.
Bilinç altıma tüküreyim.
"Salak mısın kızım ne yapıyorsun?" annem beni geri yatağa yatırırken ben sinirden konuşamıyordum.
Hayır neden yani neden?
"Rüya gördüm anne." diye mırıldandım yorganı kafama kadar geçirirken. Annem bana söylenerek odamdan çıktı.
Gerçekten anlamıyordum kendimi ne salak salak rüyalar görüyordum.
--
Nasılsınız aşklarım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.