28

969 32 15
                                    

Karaktetleri seçtim şimdi kurguya oturacağım.

Ben yeni kitap üzerinde çalışırken,Siz de yeni bölümü okuyun o zaman.

Çok heyecanlıyım,çok iyi şeyler çıkacak gibi hissediyorum!!!

"Şimdi bana her şeyi anlatıyorsun." dedi shakira heyecanla. Magazini okur okumaz koşarak yanıma gelmişti.

"Bir şey olduğu yok shaki,sadece davi'ye kıyamadığım için birlikte havuza girdik. O kadar." dedim ve soğuk kahvemi yudumladım. O sırada çocuklar yanımıza gelmişti.

''Son günümüz..'' dedi lionel oturur oturmaz. Gülümsedim. ''Koçun antremanlarını özlemişsinizdir.''

''Antremanlarda bizimle eğlenmeni özledik.'' lionel'in söylediklerine hazırlıksız yakalanmıştım.

''Keşke bizimle gelsen melanie.'' gerard lionel'e destek çıktı. Sıkıntıyla nefes verdim. ''Çocuklar..'' ne diyecektim ki. Barcelona'yı onlar kadar ben de özlemiştim.

''Her neyse, bu konuyu kapatalım.'' dedi shakira. Ah sarı çiyan,imdatıma yetişmişti.

''O zaman bu gece otelin içindeki barda buluşuyoruz?'' shakira'nın fikrini onayladığımızda herkes odasına hazırlanmaya çıkmıştı.

Odaya girer girmez duşa girmiş ardından kıyafet seçmiştim. Siyah mini dar bir elbiseyi üstüme geçirip ayaklarıma postallarımı giymiştim. Hafif bir makyaj yapıp dudaklarıma kırmızı ruj sürmüştüm.

Gelen mesajla odadan çıktım.

--

''Yeter arda boğulacaksın.'' dedim ve arda'nın önündeki cipsleri kendi önüme çektim. ''Cipsimi çaldın!'' arda'nın önümdeki cipse saldırmasıyla cipsi elime aldım.

''Hayır seni boğulmaktan kurtardım,teşekkür et.'' arda korkulu gözlerle cipse bakarken gülerek cipsi ağızıma attım.

Arda vurulmuş gibi kendini yere attığında masadaki herkes bir yandan sabır diliyor bir yandan da gülüyordu.

Ben mi? Ben cipsin tadını çıkarıyordum.

Ya da neymar'ı kesen kadına öldürücü bakışlar atıyorsun.

Yalan söylüyor.

Fakat neymar sana bakıyor.

Bir dakika ne? Ani bir haraketle neymar'a baktığımda göz göze gelmiştik. Kadına geri döndüm ve zafer edasıyla gülümsedim. Kadın gözlerini devirip kafasını çevirdiğinde gülmüştüm.

''Kolay gelsin.'' Neymar konuşarak yanıma oturduğunda kızarmıştım.

''Ne alakası var?'' dedim ve başka bir yöne baktım. Kulaklarımda neymar'ın kahkahası dans ederken DJ şarkıyı değiştirmişti.

''Bugün çok güzel olmuşsun.'' diye mırıldandığında ''Teşekkür ederim arkadaşım.'' dedim. Neymar'ın sırıtan yüzü düştüğünde sırıtma sırası bendeydi.

''Seni istiyorum.'' neymar'ın söylediğine güldüm. ''Dans edeceğim,sen de isteklerini düşün olur mu?'' shakira ile ayağa kalktığımda DJ'ye istediğim şarkının ismini söyledim.

''Sick and tired of your same mistakes'' (Aynı hatalarından bıktım usandım.) neymar'a döndüm. Ona bakarak hem şarkıyı söylüyor,hem shaki ile dans ediyordum. ''Çok fenasın.'' shakira'nın dediği şeye kahkaha attım.

''You never give me what I want'' (Asla istediğim şeyleri vermiyorsun.) neymar kaşlarını çatmıştı.

''Boy, get yourself together'' (Oğlum kendini topla.)

''You say you want me, but it's too late. I'ma keep it movin', babe. I ain't waitin' 'round forever. (Beni istediğini söylüyorsun,ama çok geç. Yoluma devam edeceğim bebeğim. Sonsuza dek etrafında bekleyemem.)

Neymar'a biraz daha yaklaştım. ''If you want my love.'' (Aşkımı istiyorsan.)

''Boy, you better know,You've got to work'' (Oğlum bilmelisin,ben vazgeçmeden önce uğraşman gerek.)

''Come on boy, let's face it'' (Hadi oğlum,bununla yüzleş.)

''Everything you're doin' right now is so basic'' (Şu anda yaptığın her şey çok basit.)

Neymar tüm dikkatini bana vermişti.

''Don't you know that if you want my love You gotta give mе more than pleasure?'' (Eğer aşkımı istiyorsan bana hazdan daha fazlasını vermen gerektiğini bilmiyor muydun?)

''Make me feel like I'm the type of sh- that you treasure'' (Beni değer verdiğin bir şeymişim gibi hissettir.)

''If you want my love'' (Eğer aşkımı istiyorsan.)

''Boy, you better know. You've got to work. Baby, before I give it up.'' (Oğlum bilmelisin. Ben vazgeçmeden önce uğraşman gerek.)

''You should've known that I come first. Should've gave what I deserve''( İlk benim geldiğimi bilmeliydin. Bana hak ettiğim şeyi vermeliydin.)

''Like I gave it, gave it all to you'' (Benim verdiğim gibi,hepsini sana verdim.)

Şarkı bitmiş shakira ile gülerek masaya oturmuştuk. Neymar'ın bakışlarını anlamaya çalışıyordum,fakat dediğim gibi artık bunda iyi değildim.

--

Şarkılı bölümleri çok seviyorum napayım.

Melanie 2 - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin