17

1.1K 52 42
                                    

yaşıyorum arkadaşlar ahagajsgwkdj biraz geç geldi bölüm bunun için özür diliyorum.

Kylie yeniden hamileymiş sanırım.

vay be analık çok yakışıyor karıya.

Pazar günü herkesin menüsünde hamsi vardı,nasıl ama tazeydi değil mi?

ahagaksgwldj neyse bölüme geçelim çok konuştum.

--------

Gülümseyerek cris'in uzattığı eli tuttum. Çalan şarkı ile dans ederken gözlerini gözlerimden ayırmıyordu.

"Şimdi neymar'ın sende ne bulduğunu daha iyi anlıyorum." kulağıma fısıldamasıyla içim ürpermişti.

"Bende bir şey bulsaydı,o sürtükle değil benimle olurdu." diye mırıldandım.

"Bu gecenin tadını çıkar melanie,keyfini bozmalarına izin vermemelisin." fısıldamaya devam ederse bayılacaktım.

Bir anda cardi B. den WAP çalmaya başlamıştı. Saniyeler içerisinde arda sahneye çıkıp twerk yapmaya başlamıştı.

"Siktir! Ne içirdiniz arda'ya" Cris ile masaya gitmiştik. Shakira gülerek arda'yı videoya çekerken ben gözlerimi arda'dan alamıyordum.

Nereden öğrenmişti böyle dans etmeyi? Açıkcası bilmek istemiyordum. Lafımı geri aldım. 

Herkes gülerek arda'yı sahneden indirirken marc ve dani onları güzel kız keserken rezil ettiği için arda'yı dövüyordu.

"Bir şeyler içmek ister misin?" Cris'in sorusunu yanıtsız bırakmadım. "Neden olmasın?" Gülümseyerek uzattığı koluna girdim.

Neymar da kulaklarından ateş çıkıyor silva santos junior.

Bir dakika ne?

Neymar'a bak seni küçük sürtük. 

Ronaldo bize bir şeyler alırken bara yaslandım. Kafamı neymar'ın oturduğu masaya çevirdiğimde erica kucağında oturuyordu.

Bu ne seviyesizliktir yahu.

Neymar'a baktığımda göz göze geldik. Sinirli olduğunu anlayabiliyordum,çünkü sinirli olduğunda yanakları kasılır elaları koyulaşırdı.

Ne kadar da çok tanıyorsun onu melanie.

Yazık sana.

"Seni hak etmiyor." Cris'in söylediği şey ile gözlerimi Neymar'dan çektim ve bardağı elime aldım.

"Anlamadım." diye mırıldandım. Ama anlamıştım.

"Anladığını biliyorum melanie,Seni bu kadar üzen birisi için düşünmemen gerektiğini de biliyorum." Kadife ses tonu (Ki hiç değil iy orosbu ronaldo.) kulaklarıma masaj yapıyordu sanki.

"Çok şey bildiğini sanıyorsun cris fakat içimde ne fırtınalar koptuğunu bilmiyorsun ne yazık ki." diye mırıldandım ve gülümseyerek içkimi yudumladım.

"Haklısın melanie,ama izin verirsen içindeki fırtınaları güneşli günlere çevirmek isterim." Bu bir tekifmiydi?

Kaç melanie.

Gülerek bardaktaki son yudumu içtim ve bardağı masaya bıraktım. "Çok iddialı konuşuyorsun cris ve burası futbol sahası değil."

"Yine haklısın,nasıl bu kadar haklı konuşabiliyorsun melanie?" söylediği şeye güldüm.

"Karşımdaki yeterince sarhoş olduğunda." Luka'nın yanımızdan geçtiğini görünce onu durdurdum. "Selam,cris çok sarhoş oldu. Onu eve bırakabilir misin?"

"Seninle gitmeyi tercih ederdi." dedi gülerek ronaldo'nun kolunu omzuna atarken. Gülümseyerek teşekkür ettim. Gittiklerinde bende adımlarımı masamıza yönlendirdim.

Tahmin ettiğim gibi marc,dani ve arda üst üste uyumuşlardı. Shakira gerard'ın omzunda uyumuş gerard etrafı izliyordu.

Messi? Leo nerdeydi sahi? 

Telefonumu çıkardım ve leo'yu aradım. "Efendim melanie?" hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Ne yapıyo- Arkadan inleyen bir kadın sesi gelmesiyle kendi sorumun cevabını almıştım.

"İşini bitir gel ben etrafı topluyorum." dedim ve telefonu kapattım.

Evet lionel messi ile bir kadını becerirken konuşmuştum. Lanet olsun telefonu niye açıyorsun be?

Telefonu cebime koydum. "Ger,hadi dağılıyoruz." kafasıyla onayladı ve shakira'yı kucağına aldı. "Gerisini ben hallederim gidin siz." dediğimde gerard başını salladı ve eğilip kafama küçük bir öpücük kondurdu.

"Kalkın geldik." diye ne kadar dürtsemde uyanmamışlardı. En sonunda üçünü de iterek masadan düşürdüm,küfür ede ede uyanmışlardı.

"Hadi arabaya." sinirli sinirli yürürlerken peşlerinden yürüyordum. Leo koşarak yanıma geldiğinde elini omzuma atıyordu ki geri çekildim. "Ellerini yıkadın mı?" soruma gülerek başını salladı.

Arda tam arabayı sürmek için ön koltuğa biniyordu ki onu durdurdum. Üçünü de arka koltuğa attım ve sürücü koltuğuna geçtim.

Bir de kaza yapacaklardı sonra al başına belayı.

----------

Melanie 2 - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin