1 sene olmuş. Aslında bu hikayeyi bitirmiştim fakat kararımı değiştirdim. Hem bu hikayeyi hem de playboi kurgumu devam ettireceğim. İyi okumalar.
---
Bazen hayat sizin karşınıza öyle fırsatlar çıkarır ki reddedemezsiniz,bazen bu fırsatları reddetmek zorunda kalırsınız.
Carolina'nın benimle konuşması üzerine neymar'ı eve çağırmış çok sıcak bir gece geçirmiştik. Bundan ne pişmandım ne pişman değildim. Aramızdan uzun bir zaman geçmişti. Kaç ayrı bahar kaç ayrı yaz geçirmiştik.
Birbirimizin kötü anlarında yanında değildik,mutlu olduğunda değildik.. Derin bir nefes alarak neymar'ın kolunu üstümden çektim ve yataktan kalktım. Hızlıca sıcak bir duşa girdim.
Saçlarımı köpüklüyordum ki duşakabinin kapısı açıldı. Yeni uyanmış,dağınık saçlarıyla neymar bana bakıyordu. ''Uyandığımda seni yanımda görememekten bıktım artık.'' derin bir nefes aldım.
''Gelsene.'' kollarından çırılçıplak bedenini yanıma çektim. ''Hala çok sıcak suyla yıkanıyorsun.'' gülümsedim. Beni kucağına aldı. ''Sana doyamadım.'' dudaklarıma yapışıp beni fayansa yasladı.
--
Islak saçlarımı tararken neymar elimden tarağı aldı. ''Saçlarını en son ne zaman taramıştım?'' saçlarımı taramaya başladı. ''Uzun zaman oldu sanırım.''
Taramayı bitirdikten sonra kafama minik bir öpücük kondurdu. İkimiz de üstümüzü giyindikten sonra birlikte yatağı ve dağılan eşyaları toparladık. ''Kahvaltıya ne dersin?'' kafamı salladım ikimiz de kurt gibi acıkmıştık.
Birlikte evden çıkıp arabaya bindik. Neymar arabayı kullanırken ''Yarına uçağım var.'' diye mırıldandım. Neymar aniden fren yaptı. ''Bu ne demek?'' dedi korkan gözlerle bana bakarken.
''Amerika'ya dönüyorum.''
''Sen nasıl bir insansın?'' neymar fısıldadı. Kaşlarımı çattım. ''Ne diyorsun?''
''Beni umutlandırdın. Dün gece her şey düzeldi sanmıştım. Şimdi beni bırakıp gidiyorsun.''
''Ben sana tekrar birlikteyiz demedim.''
''Haklısın.'' diye mırıldandı ve arabayı sürmeye devam etti.
Belki de hata yapmıştım. Haklıydı,ona umut vermiştim.
O sürmeye devam ederken telefonu elime aldım.
Kırk haramiler grubundan 1 yeni mesaj
Arda: Mel neredesin kızım biz evdeyiz.
Melanie: Kahvaltı etmeye çıktım,geleceğim.
Telefonu kapattım.
''Yanımda olduğunu söyleyemiyorsun bile.'' neymar'ın dedikleriyle ona döndüm. ''Ne alakası var sormadılar.''
Arabadan indik ve kafeye girdik. İkimiz de pankek ve kahve söyledik. Siparişlerimizi beklerken neymar dışarıyı izliyordu. Gerçekten üzgündü.
''Özür dilerim.'' diye mırıldandım. Bana döndü. ''Sorun yok.'' elini tuttum.
Tam o sırada siparişlerimiz geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie 2 - Neymar
FanfictionBazen tek bir kitaptan fazlasını hak eder bazı hikayeler. Böyle bir sonu kabul edemezdik. Bunu küçüklüğümüze borçluyduk.