18|Soobin|
Ο Beomgyu έφυγε βιαστικά από τις τουαλέτες καθώς το αγόρι τον κοιτούσε προβληματισμενο.
Ήταν 12 το βράδυ και αντί να τον έχει 'χτυπήσει' η υπερβολική ποσότητα αλκοόλ , έτρεχε στις τουαλέτες για να συναντήσει ένα άτομο που δεν συμπαθούσε καν επειδή ένα πνεύμα του το είπε.
'Ούτε να κατουρήσω ελεύθερα δεν θα μπορώ . Αυτή θα με κυνηγάει συνέχεια' σκέφτηκε το αγόρι καθώς ανακάτεψε τα μωβ μαλλιά του
Όμως αυτό το πνεύμα δεν θα ησυχάσει έαν ο Soobin δεν συνεργαζόταν με τον αντιπαθη πρίγκιπα.
Το αγόρι προσπάθησε να τον προσεγγίσει , ο Beomgyu ήταν αυτός που έφυγε βιαστικά χωρις καν να του μιλήσει.
Ο Soobin ανοιγοκλεισε τα μάτια του και έφυγε βιαστικά από εκείνο το βρωμερό δωμάτιο.
Κατευθύνθηκε προς τη πίστα του κλάμπ όπου όλοι χόρευαν ο ένας δίπλα στον άλλο σε σημείο που δεν μπορούσες να ανασάνεις.
Το αγόρι εντόπισε την Yeji να χορεύει ανέμελα μαζί με τον καινούριο συμμαθητή ονοματι Yeonjun και ο Hyunjin καθόταν στη μπάρα καθως κοιτούσε χαρούμενος το ποτο που κρατούσε στα χέρια του.
Ο Soobin πλησίασε τον χαρούμενο σου φίλο του και τον κοίταξε μπερδεμένος.
"Έγινε κάτι;" ρώτησε δυνατά το αγόρι και διόρθωσε τη μακριά φούστα του
"Η Yiren...έγινε κοπέλα μού" είπε χαρούμενος ο Hyunjin καθώς χαμογέλασε γλυκά
Το πιο νεαρό αγόρι μπορούσε να ορκιστεί ότι για πρώτη φορά τον έβλεπε ετσι. Χαρούμενο.
Πώς είναι να νιώθεις χαρούμενος;
Ο Soobin είχε ξεχάσει αυτό το συναίσθημα.
Τουλάχιστον ο Hyunjin απέκτησε την ευκαιρία να γευτεί το γλυκό σαν μέλι συναίσθημα της ευτυχίας.
Εδώ και τρια χρόνια θρηνεί για τους γονείς του σε σημείο που έχει πάψει να ενδιαφέρεται για τον εαυτό του.
YOU ARE READING
Save me,save you/txt ff
Fanfiction"Τα τέρατα είναι αληθινά καθώς και τα φαντάσματα. Ζουν μέσα μας και κάποιες φορές νικούν" Greek ff