48.|Save me , save you|Ο καυτός ήλιος των τελευταίων ημερών άρχισε να σημάνει την αρχή ενός υπερβολικά ζεστού καλοκαιριου.
Ένας σκεπτικός Moonbin βγήκε έξω καθώς παρατηρούσε το αυτοκίνητο του που είχε γεμίσει με σκόνη.
Ο γυψος στο πόδι του τον εμπόδιζε από το να κάνει γρήγορες κινήσεις οπότε περπατούσε όπως τις γιαγιουλες όταν διασχίζουν το πεζοδρόμιο.
Λίγες ημέρες αφότου είχε βγει από το νοσοκομείο, έσπασε το άλλο πόδι του και πλέον καθόταν στο σπίτι του καθώς έπρεπε να ανέχεται τον ενοχλητικό Yeonjun που δεν πήγαινε σχολείο εξαιτίας των καλοκαιρινών διακοπών.
Το αγόρι με τα μακριά μαύρα μαλλιά βγήκε έξω από το σπίτι κρατώντας δύο μεγάλους κουβάδες με νερό και τους άφησε στο πάτωμα.
"Φώναξα τα αγόρια για να έρθουν να με βοηθήσουν με το καθάρισμα του αυτοκινήτου. Και μετά θα πάμε βόλτα με τα ποδήλατα " αναφώνησε χαρούμενος ο Yeonjun καθώς μάζεψε τα μαλλιά του με το λαστιχάκι μαλλιών που του είχε δώσει η κοπέλα του
"Αν τολμήσετε και γραντζουνισετε τη Σαρλοτ, θα σας γδαρω και θα σέρνω τα τομάρια σας σε όλη τη πόλη " είπε επιθετικά ο μεγαλύτερος και ξεκουμπωσε το λευκό του πουκάμισο , αποκαλύπτοντας το καλοσχηματισμενο του σώμα
Ξαφνικά φωνές άρχισαν να ακούγονται και εμφανίστηκαν τα τέσσερα αγόρια που έρχονταν με τα ποδήλατα τους.
Ο Kai χαιρέτησε διάπλατα τα δύο αγόρια που στέκονταν μπροστά από το αυτοκίνητο καθώς ο Yeonjun έφερνε το λάστιχο νερου που είχε στην αποθήκη .
Όλοι άφησαν τα πολύχρωμα ποδήλατα τους στην είσοδο του σπιτιού και ο Taehyun έβγαλε εκνευρισμένος τη ζακέτα του.
Μόλις είχε τελείωσει τη συνεδρία που είχε με τον ψυχίατρο και δεν ήταν τόσο ευδιάθετος. Όμως τους τελευταίους μήνες είχε σημειώσει μεγάλη πρόοδο. Άρχισε να χαμογελάει συχνότερα και πλεον κατανοούσε καλύτερα τα συναισθήματα των άλλων .
YOU ARE READING
Save me,save you/txt ff
Fanfiction"Τα τέρατα είναι αληθινά καθώς και τα φαντάσματα. Ζουν μέσα μας και κάποιες φορές νικούν" Greek ff