14-

125 20 103
                                    

14

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


14.|Yeonjun|

"Ο Yeonjun είναι χαζουληηης" φώναξε το μικρό κοριτσάκι καθώς έτρεχε ανέμελα γύρω από το καναπέ του σαλονιού

Τα κάστανα αμυγδαλωτα μάτια της λαμπυριζαν γεμάτα ζωή και χαρά.

Το σαλόνι είχε γεμίσει από τα γέλια του μικρού κοριτσιού και το ξανθό αγόρι άρχισε να τη κυνηγάει, ως ένα τρόπο για να παίξει μαζί της.

"Μην τρέχετε! Θα πέσετε" φώναξε η γυναίκα ανήσυχη καθώς μάζεψε τα μαλλιά της σε μια σφιχτή αλογοουρά

Η Nari σηκώθηκε από το καναπέ και στάθηκε στη μέση του σαλονιού.

Ο Yeonjun έτρεχε χαρούμενος καθώς κυνηγούσε τη μικρότερη αδερφη του ονόματι Doti, ο πατέρας του καθόταν σκυθρωπος στον καναπέ καθώς προσπαθούσε να διαβάσει την εφημερίδα του και ο Moonbin ειχε ξάπλωσει στον γωνιακό καναπέ.

Παλιότερα το σπίτι ήταν πιο 'ζωντανό'. 

Ίσως επειδή περισσότερα άτομα βρισκόταν εκεί. Όμως μεγάλωσαν τόσο γρήγορα και τα περισσότερα παιδιά της Nari απέκτησαν τη  δικη τους ζωη .

Όταν κάποιος άκουγε ότι ο Yeonjun είχε πέντε αδέρφια πάντα τον κοιτούσαν έκπληκτοι. Ακριβώς μετά από αυτό ακολουθούσε η εξής ερώτηση:

"Γιατί οι γονείς σου ήθελαν τόσα πολλά παιδιά;"

Και το νεαρό αγόρι πάντα χρησιμοποιούσε την ίδια απάντηση .

"Για τους γονείς μου τα παιδιά είναι χαρά. Η μητέρα μου ως μοναχοκόρη πάντα είχε ως όνειρο να έχει ένα σπίτι γεμάτο από παιδιά"

"Αχ κοίτα τα τι ωραία που παίζουν" είπε η Nari στον σύζυγο της και ο άντρας συνέχισε να διαβάζει αδιάφορος την εφημερίδα του

Σχετική ηρεμία επικρατούσε στο σπίτι ώσπου ο ξαφνικός χτυπος της ξύλινης  πόρτας αντήχησε σε ολάκερο το σπίτι.

Όλα τα μέλη της οικογένειας γύρισαν το κεφάλι τους για να αντικρίσουν την φιγούρα ενός ψηλολιγνου άντρα που εμπαινε βιαστικά μέσα στο ζεστό σπίτι.

Save me,save you/txt ffWo Geschichten leben. Entdecke jetzt