|2. Taehyun|
O Taehyun ξεροκαταπιε αδύναμα και με αργές κινήσεις άνοιξε απαλά τη παλιά ξύλινη πόρτα του σπιτιού, ελπίζοντας πως δεν θα τρίξει .
Όταν το αγόρι μπήκε μέσα στο σπίτι άρχισε να περπαταει κυριολεκτικά με βήματα γάτας για να μην τον ακούσει ο πατέρας του.
Κατευθύνθηκε προς τη σκάλα που βρισκόταν στην είσοδο του σπιτιού αλλά το πόδι του ακούμπησε πανω σε ένα γυάλινο μπουκάλι αλκοολ.
"Ωχ...Πάλι ηπιε" σκέφτηκε το νεαρό αγόρι και γουρλωσε τα καστανα μάτια τού
Και τότε ένας μεγάλος,εκκωφαντικός γδουπος ακούστηκε από τη κρεβατοκάμαρα που βρισκόταν στον επάνω όροφο.
"ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΗ" ακούστηκε η φωνή μιας γυναίκας και ο Taehyun ανέβηκε τις ξύλινες σκάλες βιαστικά
Από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στον νέο όροφο κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο των γονέων του και ανοιξε γρήγορα τη πόρτα του δωματίου.
Το αγόρι αντίκρισε τη μητέρα του -που το δέρμα της ήταν διακοσμημένο από μελανιές - να βρίσκεται κάτω στο πάτωμα και το λευκό χαλί είχε μετατραπεί κόκκινο από το αίμα που έτρεχε από τα χέρια της.
Το κτήνος- ο πατέρας του Taehyun- στεκόταν πάνω από τη γυναίκα και τη κοιτούσε καθώς γελούσε.
Τα μάτια του γυάλιζαν. Ήταν μεθυσμένος όχι μόνο από το αλκοόλ αλλα και από την τρέλα του.
Εαν τον συγκρινες με ένα άγριο θηρίο δεν θα εντοπιζες διαφορά.
"Δεν μπορείς να την αφήσεις ήσυχη;" ρώτησε το αγόρι με τρεμάμενη φωνή και ο πατέρας του τον κοίταξε
"Τολμάς και μου μιλάς; Φύγε αμέσως!" Είπε επιτακτικά και ο Taehyun τον πλησίασε πιο πολύ
Μπροστά του έμοιαζε τόσο...ασήμαντος.
Ο πατέρας του ορθωσε τη ψηλή του κορμοστασιά και το παιδί μαζεύτηκε τρομαγμένο.
YOU ARE READING
Save me,save you/txt ff
Fanfiction"Τα τέρατα είναι αληθινά καθώς και τα φαντάσματα. Ζουν μέσα μας και κάποιες φορές νικούν" Greek ff