42 |Μην γίνεις τέρας, σαν αυτόν |
"Yumi φύγε τώρα " φώναξε ένα αγόρι και τα μάτια της κοπέλας γέμισαν με λύπη
"Τι της κάνατε;" ρώτησε η κοπέλα με τρεμάμενη φωνή και ανακάτεψε τα υπερβολικά κοντά μαλλιά της καθώς κοιτούσε τα δύο αγόρια που στεκοντουσαν μπροστά από τη πόρτα της βιβλιοθήκης
Τα πρόσωπα των δύο εμφανισιμων αγοριών σκοτείνιασαν και απέφυγαν να κοιτάξουν στα μάτια τη Yumi που τους πλησίασε απειλητικά.
Η ψηλοτερη κοπέλα έσπρωξε με όλη της την δύναμη τα αγόρια και μπήκε μέσα στη βιβλιοθήκη , για να αντικρίσει το αγόρι της -Hyun- και τους άλλους δύο της παιδικούς φίλους οι οποίοι κοιτούσαν προβληματισμένοι το νεκρό, γυμνό σώμα της Jinsoul που ήταν πάνω στο τραπέζι .
Η Yumi κατέρρευσε στο πάτωμα και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια της . Δεν ήξερε αν τα αγόρια που έβλεπε μπροστά της, ήταν τα άτομα που αγαπούσε όσο τίποτε άλλο, ή εάν ήταν ψυχροί δολοφόνοι.
Πίστευε ότι το αγόρι της ήταν διαφορετικό. Καταγόταν από φτωχή και αγροτική οικογένεια, δεν προξενούσε ποτέ φασαρία, είχε εξαίρετους τρόπους και εξωτερική εμφάνιση και για αυτό ήταν το πιο γνωστό αγόρι του λυκείου.
Όμως άλλαζε σταδιακά , απέκτησε μια άκρως περίεργη ψύχωση με την Jinsoul και η Yumi άρχισε να συνειδητοποιεί πως για εκείνον οι άνθρωποι ήταν απλά πιόνια για να εξυπηρετεί τους σκοπούς του. Εφόσον αυτός δεν είχε εξουσία χρησιμοποιούσε την δύναμη των άλλων για το δικο του όφελος.
YOU ARE READING
Save me,save you/txt ff
Fanfiction"Τα τέρατα είναι αληθινά καθώς και τα φαντάσματα. Ζουν μέσα μας και κάποιες φορές νικούν" Greek ff