44-

65 19 77
                                    

44|Τελευταίο αντίο|

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

44|Τελευταίο αντίο|

O ήχος των σειρήνων της αστυνομίας αντηχούσε μόνιμα στα αυτιά των πέντε νεαρών.

Μπορεί να είχαν περάσει δύο ώρες μετά το συμβάν όμως τα αγόρια όλη αυτή την ώρα καθόντουσαν ο ένας δίπλα από τον άλλο στις πλαστικές μπλε θέσεις του διαδρόμου του αστυνομικού τμήματος.

Ο Moonbin καθώς και ο καθηγητης Hakyeon-που εμφανίστηκε εντελώς απρόσμενα- χορηγήθηκαν στο νοσοκομείο. 

Ο Yeonjun ξεφύσηξε ανακουφισμένος καθώς κοιτούσε τους τέσσερις άντρες που οδηγούταν σε διαφορετικά δώματια ανακρίσεως .

Αυτός και οι υπόλοιποι είχαν ήδη καταθέσει καθώς βεβαιώθηκαν πως θα έλεγαν τα πάντα στην αστυνομία, όμως παρέλειψαν να αναφέρουν ότι επικοινωνούσαν με ένα πνεύμα όλο αυτό το διάστημα. Το τελευταίο που ήθελαν ήταν να τους περάσουν για τρελούς.

Έπειτα από όλα αυτά που έμαθαν για την Jinsoul Ο Taehyun σκέφτηκε πως δεν θα ήταν δύσκολο να βρεθούν τα αρχικά στοιχεία τα οποία καλύφθηκαν από τους γονείς των θυμάτων διότι λογικά είχαν συνταξιοδοτηθεί- δεν θα στεκονταν ως εμπόδιο-  οπότε θα ήταν πολύ εύκολο για τους αστυνόμους να αναζητήσουν τα παλιά αρχεία του διεφθαρμένου αστυνομικου που έκρυψε τα εγκλήματα του .

Όμως όλα αυτά ήταν υποθέσεις. Το μόνο σίγουρο που ήξεραν τα αγόρια ήταν πως δεν θα τους άφηναν να ξεφύγουν.

Ήδη με το να τραυματίσει ο Hyun τον μεγαλύτερο αδερφό του Yeonjun, Και με την επίθεση του Minyoung στον Taehyun η κατάσταση μετατρεπόταν ύποπτη.

Η βιαια πράξη του Taehyun θεωρήθηκε αυτοάμυνα, σαν μία πράξη που πάρθηκε εν βρασμώ ψυχής. Αλλά έπειτα από τις ανακρίσεις του , προτάθηκε στην μητέρα του αγοριού, η νοσηλεία του σε ίδρυμα ανηλίκων για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Θεώρησαν πως η ψυχική του κατάσταση δεν ήταν καλή και πως χρειαζόταν άμεσα βοήθεια.

Save me,save you/txt ffWhere stories live. Discover now