45|Αιώνια μαζί |
Οι γονείς του Kai είχαν γατζωθει πάνω του και το αγόρι τους απομάκρυνε για να αναπνεύσει.
"Είμαι καλά! Μην ανυσηχειτε. Εξάλλου εσείς είπατε να ζω περιπέτειες" είπε στη νοηματική το αγόρι και χαμογέλασε
Όλα αυτά που πέρασαν, για τον Kai ηταν μια μεγάλη περιπέτεια. Ένα επικίνδυνο ναι μεν αλλά όμορφο ταξίδι.
Είχε πολύ καιρό να βιώσει κάτι ενδιαφέρον στην άχρωμη ζωή του.
Οι γονείς του αγοριού επιτέλους ηρέμησαν και έκατσαν στο καναπέ του σαλονιού καθώς ο Kai τους παρακάλεσε να βγει έξω για λίγο για να ηρεμήσει.
Μετά από πολύ ώρα μεταπεισεως το αγόρι κατάφερε να βγει έξω και να κοιτάξει τον πρωινό πλέον ουρανό.
Με όλα αυτά που είχαν γίνει είχε αγνοήσει εντελώς το γεγονός πως έπρεπε να βρει τρόπο για να παντρέψει την Goeun με τον Seungwoo.
Ίσως αν πήγαιναν σε μια εκκλησία, θα έβρισκαν κάποιο φάντασμα ιερέα; Αναρωτήθηκε το αγόρι και συνέχισε να περπατάει.
Το απαλό πρωινό αεράκι χαιδευε και γαργαλουσε το πρόσωπο του Kai καθώς τα μαλλιά του χόρευαν στους ρυθμούς του ανέμου.
Ο νεαρός κοιτούσε χαρούμενος το μικρό παρκάκι που βρισκόταν κοντά σε μια εκκλησία από τη δεξιά πλευρά του δρόμου.
Μια μεγάλη παρέα μικρών παιδιών ήταν συγκεντρωμένη κάτω από ένα τεράστιο δέντρο βελανιδιάς και είχαν σχηματίσει έναν μεγάλο κύκλο καθώς στο κέντρο βρισκόταν μια νεαρή κοπέλα που έπαιζε βιολί.
Ο Kai παρατήρησε καλύτερα την κοπέλα και συνειδητοποίησε πως ήταν η Chuu , η κοπέλα που είχε δει τη προηγούμενη φορά.
Τα μακριά χάλκινα μαλλιά της που γυάλιζαν λαμπερά κάτω από τις ακτίδες φωτός , ήταν πάλι μαζεμένα σε δύο κοτσιδακια και αυτή τη φορά φορούσε μια κοντή λευκή φούστα και ένα κοντό πλεκτό μπλουζάκι.
Η κοπέλα κοιτούσε επικεντρωμένη τις χορδές του βιολιού και χαμογελούσε γλυκά στα παιδάκια που χοροπηδουσαν ενθουσιασμένα.
Το αγόρι θα ήθελε τοσο πολύ να ακούσει το τραγούδι που έπαιζε η Chuu. Ήταν σίγουρος πως θα του αρέσε.
Ο Kai πλησίασε τα παιδάκια και η κοπέλα σταμάτησε να παίζει καθώς τον κοίταξε και χαμογέλασε.
Τα κόκκινα χυμωδη χείλη της άρχισαν να κινούνται όμως το αγόρι δεν καταλάβαινε τι του ελεγε οπότε έβγαλε το κινητό από τη τσέπη του και έγραψε:
YOU ARE READING
Save me,save you/txt ff
Fanfiction"Τα τέρατα είναι αληθινά καθώς και τα φαντάσματα. Ζουν μέσα μας και κάποιες φορές νικούν" Greek ff