İçimi öylesine bir heyecan vardı ki aklımdan geçen düşünceleri dahi kontrol etmeme engel oluyordu. Mete abi... Sanki içimde hiç can bulmamış gibi aklıma dahi gelmiyordu....
Onun boşta kalan elleri de belimi kavradığında ayaklarım yerden kesildi..
+18 Rahatsız olacak olan varsa bu bölümü okumadan diğer bölüme geçebilirler :)
Alaz bir yandan beni öpmeye çabalarken bir yandanda beni yatak odasına götürmeye çabalıyordu. Üst kata çıktığımızda Alaz hiç düşünmeden beni yatağa fırlattı. Evet asla kibarca yatırmadı, hayvanca yatağa attı! Bana doğru birkaç adım attığında gözleri gözlerime mühürlendi. Eli kemerine gittiğinde seslice yutkundum. "Dur demenden korkuyorum." Alaz'ın sessizliğe fısıldadığı gerçekler beni o kadar tedirgin ediyordu ki ne yapacağımı şaşırıyordum. Kemeri açıp pantalonunu indirdiğinde yanlızca gözlerim erkekliğine takılı kaldı, bir kez daha seslice yutkundum. Eli pantalonumun düğmesine iliştiğinde yavaşça kendimi ona sürttüm ve seslice inlemesini zevk ve istek arzusuyla dinledim. Bu haraketimin üstüne elleri daha bir hız kazandı. Bir hışımla pantolonu çekip çıkardı. Eli kadınlığıma dediğinde bedenimi eline biraz daha bastırdım. Eli zevk suyuma bulandı sonra kana kana içti o sudan. Dili beni zirvelere taşırken ben bile kendimden geçmiştim.
Israrla onu içime istiyoken o sadece beni tatmin etmek istercesine davranıyordu. Neydi bu istek, arzu. Biraz olsun kendime geldiğimde ayağa kalkıp erkekliğine sarıldım. "Bakma öyle burdan bakınca komik duruyorsun!" Alaz'ın kulağa komik gelen sesi beni biraz olsun kendime getirdiğinde ellerime atan nabzı hissettim. Ellerimi ıslatan zevk suyunu yavaşça etrafına yaydım Alaz'a baktığımda acı çekercesine bana bakıyordu. Kendimi geri çekip alayla yüzüne baktım ve sonra düşünmeden biraz geri çekildim. Alaz sanki vazgeçtiğimi düşünmüş olacak ki yüzündeki kasları gerildi ve yataktan kalktı. Bende ona eşlik ederek yataktan kalktığımda onun önüne geçtim... Sadece korktuğumu hissedebiliyordum ama bunu yapabileceğimi de biliyordum. "Yine yanılmadım Ezlem aklında ben varım ama kalbimde orası yalnızca M..." O daha lafının devamını getiremeden iki elimle onu yatağa ittim. "Kalbimde aklımda bedenimde artık senin. Kişi kendini bilir..." Ona fırsat vermeden erkekliğini kavradığımda sadece tek bir odak noktam vardı o da onun gözleriydi.
"Sakın kendini zorlama tamam mı canının acımasını istemiyorum!" Alazın dediği şeyi teğet geçip erkekliğine dilimi sürdüğümde zevkle inledi. Yarını yoktu sadece şu andaydık, o ve ben, ikimiz. Yavaş yavaş başladığım işe hızlanarak devam ettiğimde aklımdan tek geçen şey onu içimde hissetmekti ama yorulmuştum gözlerimden yaşlar gelmeye bile başlamıştı ve eminimki yarın boğazım delicesine ağrıyacaktı. Alaz'ın ağzımda atan damarını hissettiğimde sona geldiğini anladım. Saçlarımdan tutarak beni biraz kendinden ayırdığında hızla beni yatakla kendi arasına şıkıştırdı. Kadınlığıma değen ılık sıvı kasıklarımı sızlatırken ona daha sert sürtündüm ve onun inlemesini hafızama iyice kazıdım. Sıklaşan nefesimin içinde boğuk çıkan sesimle konuştuğumda gözleri gözlerime kenetlendi. "Seni içimde istiyorum Alaz!" Ve tahammülsüzlükle konuştu.
"O an yalnızca ilk gecemize özel olarak kalacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Hissettin Mi? +18
Teen FictionSessizce inledim... Ter içinde gözlerimi açtığımda gözlerim önce etrafıma değindi, kimse yoktu... Ama bedenimde birinin yer edindiğinin farkına varmıştım, ben uyurken biri bana dokunmuştu tenime değen eller gerçekti. Ellerim üzerimdeki pikeye kayd...