Dudaklarımızı ayırdıktan sonra hızla geri çekildim. Hasiktir, az önce beni öpmüştü ve ben de karşılık vermiştim. Ben çekildiğimde ne yaptığını şaşırmış gibi ellerini başına koydu. Pişman mı olmuştu yani? Bu ne demek oluyordu?
"Özür dilerim. Sarhoşum ve sen çok güzelsin. Kendimi tutamadım." Özre bak! Kendimi tutamadım mı? Sinirle güldüm. Bari yaptığı şeyin arkasında dursaydı. Ona yapışacak falan değildim. Gururum vardı."Kendimi tutamadım mı? Bari arkasında dursaydın. Sikeyim. Gidiyorum ben." Hızla mutfaktan çıkıp çantamı ve paltomu aldım ve kapıya yürüdüm. Arkamdan gelip ben kapıyı açacakken beni durdurdu.
"Öyle dememeliydim. Özür dilerim gerçekten. Pişman falan değilim. Yalnızca tepkinden korktum." Şimdi de götü kurtarmak için yalan söylüyordu. Kendimi o benden hoşlanmıyorken ona yapışmış bir kız gibi hissetmiştim ve bu histen hemen kurtulmam gerekiyordu."Kesinlikle öyle olmuştur Seokjin. Bu bir daha tekrarlanmayacak. İyi geceler." O cevap veremeden hızla kapıyı çarpıp Seoul soğuğuna adım attım. Derin bir nefes aldıktan sonra acele bir şekilde yola yürüdüm ki arkamdan gelirse yetişemesin. Orospu çocuğu beni öpüp sonra nasıl da r yapmıştı. Beni öptü diye peşini bırakmayıp ona aşık olacağımı falan mı düşünmüştü acaba o küçücük beyniyle? Öyleyse gülerdim.
Hayatımda kimseye yapışmamıştım. Bu ilk öpücüğüm değildi. Daha önce okulda bir çocukla denemiştim ama hiç hoşuma gitmemişti ve tekrarlamamıştım. İkinci denemem hoşuma gitmişti, sonrasına dek. Bir daha deneyeceğimi sanmıyordum. Aptal herif. Sırf yakışıklı olduğu için ondan hemen hoşlanacağımı nasıl düşünebilirdi ki? Sinirle soluyup bir taksi çevirdim. O sırada telefonuma ondan arka arkaya mesaj yağmaya devam ediyordu.
Pişman olmadığını hatta tekrarlamak isteyeceğini, sadece benden korktuğu için o tepkiyi verdiğini söyleyip duruyordu. Ama ben anlayacağımı anlamıştım. Daha fazla açıklamaya gerek yoktu. Bir de aptal gibi ona yemek yapmıştım. Piç kurusu! Saçlarımı çekiştirip sakinleşmeye çalıştım. Sonunda otele geldiğimde taksinin ücretini vererek indim. Telefonda claude'a seokjinin yanına gitmesini söyledim. Ona sinirlendim diye korumasız bırakacak da değildim.
O benim görevimdi sonuçta öyle değil mi? Ayrıca arkadaş olmaya başladığımızı da sanıyordum. Hoş bir adamdı. İkimiz de yetişkindik. Eğer beni öptükten sonra adam gibi davranıp arkasında dursaydı pekala sarhoş olduğum için onunla sevişebilirdim bile! Ardından da ona salça olmazdım. İstemiyorsak bu bir daha tekrarlanmazdı ve onu koruma işim bittikten sonra ikimiz de yolumuza bakardık.
Odama girip kapıyı sertçe kapattım. Elimdekileri küçük koltuğa bırakırken yatağımın üstündeki zarfı farkettim. Bu bir uyarı mıydı? Hızlıca gidip camı açtım. Herhangi bir zehir varsa etkisini azaltacağını umuyordum. Kapıyı kapatıp çömelerek duvara dayanıp banyoya gittim. Kapıya bir tekme atıp duvara çarpmasını sağladıktan sonra odada kimsenin olmadığına kanaat getirmiştim. Çantamdan eldivenlerimi çıkartıp giyerek zarfı açtım.
Yine eldiven takmayı akıl etmişsindir herhalde. Bana hep çok acımasız olduğumu söylerdin. Ama aynı benim gibi adımlar atıyorsun Stella. Acaba sen de ben büyüttüğüm için bana benzemeye başlamış olabilir misin? Seokjinle öpüştüğünüzü gördüm. Umarım hoşuna gitmiştir kızım. Çünkü bu son öpücüğün olacak. Evimi patlatarak beni yalnızca daha çok kızdırdın. Adımımı bekle. Seni hemen öldürmeyeceğim.
Öpüştüğümüzü görmesi beni sinirlendirdi. Hemen eldiveni çıkararak yeni bir çift geçirdim ellerime. Eşyalarımı küçük bavuluma koyup odadan çıktım. Otelden çıkışımı yaparken claude'u bilgilendirmeyi unutmadım. O odada kalamazdım. Bir patlayıcı bile yerleştirmiş olabilirdi. Hatta ses kayıt cihazı, kamera gibi şeyler yerleştirdiğini de düşünüyordum. Hiçbirşey elde edemezse ben giyinirsen çıplak videolarımı bile çekerdi pis herif. Şimdi onunla uğraşamazdım. İkinci sayıma hazırlanıyordum.
Bir daha kimseyi öpemeyecekmişim. Hah. Görürdü o. Karşıma çıkan ilk kişiyi öpecektim şimdi. Sokaktan geçen herkes kadın olmasaydı keşke. Sonunda bir erkek gördüğümdeyse 90 yaşına basmış olduğu için bu fikrimden vazgeçtim. İlgimi çeken ilk kişiyi öperdim olur biterdi. Şimdi ona inat olsun diye dedem yaşında biriyle öpüşmek iğrenç olurdu.
Yeni ve çok daha pahalı otelime giriş yaparken sinirliydim. Seokjinle öpüştüğümüzü biliyordu. Beni resmen takip ediyordu. Av gibi. Ama bilmiyordu ki ben av değil avcı olmak için doğmuştum. O bütün bu ajanlık zamazingolarını yetişkinken öğrenmişti ama ben çok küçük olduğum zamanlardan beri eğilmiştim. Bizzat kendisi tarafından. Ve bende onda olmayan birşey vardı. Zeka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehirli Kadeh|Kim Seokjin
Fanfiction*YETİŞKİN İÇERİK Oyun üstüne oyun. Saldırıya savunmayla karşılık vermek gereksizdi. Saldırıya daha güçlü bir saldırıyla karşılık vermeliydik ki,aldığımız hasarın bir anlamı olsun. Onun atacağı her adımı tahmin edebilmiştim. Tahmin edemediğim şey,bi...