26-Oltadaki yaşlı balık

131 16 0
                                    

Onu daha önce hiç bu kadar öfkeli görmediğim için gerçekten telaşlanmıştım ama o nedeninin bu olduğunu anlamayacak kadar sinirliydi. Karşımda otururken bir ejderha gibi alev püskürtmek üzere görünüyordu. Masanın üzerinden elimi tuttuğunda korktum.
"Annen için hala üzülüyorsun. Ama babanı yok etmeye yeminlisin." Elimi hızla geri çektim.
"Anne masumdu. Babaysa kardeşimi öldürdü ve sevdiğim adamı kaçırdı."

Elini çenesine yaslarken yüzünde acı bir gülümseme belirdi.
"Nikoyu almayı hiç istememiştim. Kimin daha iyi olduğunu anlamam gerekiyordu Stella. Ayrıca sevgiline dokunmadım." Başımı sallayarak onu reddettim.
"Farketmez. Yine de seni mahvedeceğim. Yalnızca önce birlik olmak zorundayım. Çünkü adamın zayıf yönlerini sen biliyorsun." Beni başıyla onayladı ve kendinden Emin bir şekilde ayağa kalktı. Claude ve ben de ayağa kalkınca hesabı ödedik.

"Emin ol biliyorum. Ve onu mahvedeceğiz. Benden haber bekleyin." Onu başımızla onayladıktan sonra o kendi yoluna, biz de btsin evine gittik.

Kapıyı bize Seokjin açtı. Yüzündeki telaşlı ifadeyle çabucak beni içeri çekip bir süre sağlam mıyım diye süzdü ve sonra bariz bir rahatlamayla beni kapının önünde bırakıp diğerlerinin yanına kendini fırlatırcasına attı. Sağ ol ya, bir hoşgeldin deseydin sevgilim. Neyse, çok stresli olduğu için Gözlerimi devirmekle yetinecektim.

Yanındaki yerimi aldığımda herkes bize döndü.
"Şimdi ne olacak?" Joon sorunca gülümsedim.
"Birkaç gün sonra onu boş bir araziye çağıracağım. Ve adamlar eşiyle birlikte gelecek. Sonrasında oradan çıkacak ve onu onlara bırakacağım." Başını Anlayışla salladığında jimin araya girdi.
"Peki ona ne yapacaklar? Yani öldürmezler değil mi Noona?" Omuz silktim. Ben de tam bilmiyordum.
"Galiba konuşacak ve ardından da hapse attıracaklar. Tam bilmiyorum."

Noe huzursuz bir şekilde sevgilisinin omzuna başını koydu.
"Bence sen gitme. Sonuçta orada sana birşey yapabilir." Hafifçe gülümsedim. Yeni arkadaşım beni düşünüyordu. Onu gerçekten sevmiştim.
"Sorun olmayacak. Onu gafil avlayacağım." Başını sallasa da huzursuzluğu devam etti.

"Hazır herkes buradayken söyleyeyim. Çiftlerden görüntü istedikleri için PD-nim bir fotoğraf çekimi ayarladı. Bir ara gitseniz iyi olur." Çocuklar onu başıyla onayladığında sıkıntıyla iç çektim. Görünmez biri olamayacaktım demek. Olsundu. Sevgilimi herşeye rağmen çok seviyordum. Onun için birkaç kızdan küfür yemeye de hazırdım. Ayrıca bana istedikleri kadar çirkin olduğumu falan söyleyebilir ya da ima edebilirlerdi. Bunu kafaya takmazdım.

Kafaya taktığım tek şey huzurumuzdu. Cliffonun bunu kaçırmaması için elimden geleni yapacaktım.

Zehirli Kadeh|Kim SeokjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin