Still Lisa pov
Aku memandang lelaki yang bernama Jungkook itu . Alahh comel betul lah dia ni , aku dah lama perhatikan dia sejak yang kali pertama dia datang cafe ni .
Tanpa aku sedar , muka aku mengukir kan senyuman sebab Jungkook itu . Auto gembira bila nampak dia .
Senang cakap , Jungkook ni dah jadi Crush aku lah ! . Sebab dah lah baik , comel macam bayi , hensem , tinggi . Auch , memang ideal type aku lah .
" ehem ! . Cik lisa sampai bila nak berdiri kat sini ? " Tegur Jungkook .
" ah ? . oh-oh so-sorry ! . " jawab aku , lalu menundukkan badan aku berkali kali . Alamak aku tak perasan pulak yang aku dah berdiri lama dekat sini ! .
Malu lah aku ! . aku pun mula berjalan meninggalkan jungkook dan berjalan menuju ke arah Jennie di kaunter dengan perasaan yang malu .
" hah ! Tulah . gatal sangat nak ngorat anak orang . Kan malu . " Tegur Jennie . Amboii , kau suka lah kan tengok aku macam ni . Takpe , hari lain aku harap kalau kau dah ada Boyfriend , aku harapkan kau akan jadi macam apa yang aku rasa sekarang .
" ceh ! . Suka lah kau kan ? " Balas aku lalu menjeling Jennie .
" mana ada . aku tegur je " jawab jennie lalu menflipkan rambut nya .
End Lisa Pov
Jungkook pov
" Jungkook-ah , kita kena gerak sekarang . " Tegur Hyung aku yang bernama Taehyung .
" alahhh...penat lah , lepak lah sama sikit dulu kat cafe ni . " balas aku . Apa tak penat , kalau setiap hari busy dengan kerja kat office .
By the way , aku ni P.A kepada CEO KTH Company . CEO Company tu hyung aku . Kim Taehyung . Sebab tu lah setiap hari kitorang busy je , sebab nak urus itu lah ini lah .
" Jungkook . kau kalau nak lepak lama kat cafe ni , kau tinggal lah kat sini sorang ii . " Jawab Taehyung lalu berdiri sambil memandang aku .
Aku memandang Taehyung lalu ikut berdiri " okay ii , kita gerak . Tapi tunggu lah dulu . Aku nak bayar . " Jawab aku . Taehyung hanya Meng'Ok'kan sahaja .
Dengan pantas nya aku pun berjalan menuju ke kaunter untuk buat pembayaran .
" berapa harga air yang aku pesan tadi ? " Tanya aku kepada Orang yang bernama Lisa . Macam mana aku tahu nama dia ? Sebab aku nampak ada nametag dia kat baju lah .
Pertanyaan aku tidak dijawab , sebalik nya Lisa tersenyum kepada aku . " ehem ! . Cik Lisa , berapa harga air saya . " Tegur aku .
" ah ? Oh ! . Er , jap aku check dulu . " Jawab Lisa setelah sedar dari melihat aku . perkara macam ni selalu berlaku kat aku bila masuk cafe ni . Tapi aku dah biasa .
" Rm 2 " Jawab Lisa sambil tersenyum kepada aku . Aku pun mengambil duit dari dompet aku , lalu mengambil duit yang berjumlah rm 2 . Setelah itu , aku pun menyerah kan duit itu kepada Lisa .
" Gomawo ! " Jawab Lisa sambil menjerit . Amboii , tak pernah ii pun aku nampak perempuan yang macam ni . Aku hanya menganggukan kepala lalu berjalan ke arah Taehyung dan berjalan keluar dari cafe tersebut .
End Jungkook pov
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jennie povMalam
8:30 p.m.
Aku mengemaskan barang ii aku bersedia untuk pulang .
" jennie kau dah nak balik ke ? " Tegur Irene kepada aku . " ha'ah . Aku nak rehat , penat lah kerja . " jawab aku .
" oh okay . get more rest okay " jawab irene lalu menunjukkan senyuman nya kepad aku .
" Okayy . Bye ! , kau pun jangan lah balik lewat sangat . " balas aku . " Okay " jawab irene .
Setelah itu , aku pun berjalan keluar dari cafe . Hari ni memang memenatkan bagi aku . Sampai rumah aku nak rehat banyak ii .
End jennie pov
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Komen and vote ❤ .Next chapter author akan bagus kan lagi jalan cerita 😊 .
YOU ARE READING
You're my choice ( Taennie ff )
DiversosJennie ialah seorang perempuan yang cantik dan baik dengan orang . Jennie tinggal bersama appa nya sahaja , manakala omma jennie sudah tiada semasa jennie masih kecil disebabkan penyakit nya yang tidak dapat dirawat . Jennie dan Appa nya hanya orang...