Australia
Jisoo berjalan menuruni tangga sambil memegang phone milik nya lalu berjalan menuju ke dapur untuk mengambil jus oren dari dalam peti sejuk . sebuah gelas diambil nya lalu mengambil jus oren dari peti sejuk kemudian di tuangkan kedalam gelas kaca , Jisoo meneguk jus itu sehingga habis kerana terlalu kehausan lalu di letakkan gelas itu di atas meja .
" hmm , nak buat apa lagi lepas ni ?...hmm , bosan lah duduk seorang diri . " gumam Jisoo seorang diri lalu berjalan menuju ke arah ruang tamu , Jisoo duduk di sofa dan mata nya memandang ke arah televisyen yang sedang memainkan sebuah drama .
' ting ! '
Satu mesej dihantar ke nombor Jisoo , dengan cepat nya Jisoo pun mengambil phone nya untuk melihat siapa yang menghantar mesej kepada nya .
' 1 mesej dari Seokjin '
Jisoo terkejut melihat nama orang yang menghantar mesej pada nya . tanpa buang masa Jisoo pun menekan ruang mesej antara nya dengan Seokjin .
In Chat
Seokjin
Online- Annyeong Jisoo . apa awak buat ?
- Annyeong Seokjin Oppa ,
by the way saya tak buat apa ii pun sekarang .- awak tak ada kawan ke kat rumah ?
- tak ada lah . saya tinggal
Seorang diri je , yang awak pula ada kawan serumah ke ?- eh aku pun tak ada kawan , ada lah dulu tapi sekarang dia dah balik negara asal dia .
- Ohhh..macam tu .
- errr..Jisoo , alang ii awak tak ada kawan jom keluar jalan ii sama ii . nak ?
- Okay boleh je , awak datang ambil . Boleh ?
- boleh , untuk Kim Jisoo memang boleh .
- Hehe..okay lah saya siap dulu , bye
- bye Jisoo .
End Chat
Selepas sahaja habis bermesej dengan seokjin phone milik nya di simpan dalam poket . Jisoo mengukir senyuman lebar apabila teringat semula mesej nya dengan Seokjin tadi , tanpa buang masa Jisoo pun segera pergi ke bilik nya untuk bersiap .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.SM hospital
Jennie berdiri diluar kawasan hospital untuk menunggu kedatangan Rose , Jimin dan Jungkook mengambil nya . sudah beberapa minit berlalu tetapi mereka tetap belum sampai lagi , Jennie hanya bersabar menunggu kedatangan ketiga orang itu .
" Jennie noona . " seseorang memanggil Jennie . Jennie pun segera memandang ke arah pemilik suara tersebut , ternyata orang itu ialah David yang memanggil nya . " eh hai david . " sapa Jennie semula sambil tersenyum kepada david . " Jennie noona dah nak balik ke ? " tanya David yang ingin tahu mengapa Jennie berdiri seorang diri diluar . Jennie pula berasa berat hati ingin memberitahu yang dia memang mahu balik , sebab dia tidak sanggup melihat david yang masih budak itu sedih .
" Jennie noona...bagitahu lah david yang Jennie noona nak balik atau tak ? . " tegur David lagi kepada Jennie sambil menghayun hayunkan tangan Jennie . Jennie melepaskan keluhan nya sebelum mengeluarkan kata ii nya " hmmm...yes david , noona dah nak balik . maafkan noona tau sebab tak dapat teman david lebih lama , tapi noona pun ada perkara yang perlu di uruskan juga . " jawab Jennie dengan terpaksa untuk memberitahu David . " hmm..tak apa lah , david faham noona nak balik . Tapi noona janji jangan lupakan david tau ? " balas david lagi .
YOU ARE READING
You're my choice ( Taennie ff )
DiversosJennie ialah seorang perempuan yang cantik dan baik dengan orang . Jennie tinggal bersama appa nya sahaja , manakala omma jennie sudah tiada semasa jennie masih kecil disebabkan penyakit nya yang tidak dapat dirawat . Jennie dan Appa nya hanya orang...