Jennie mengikuti Taehyung dari belakang tanpa menegur Taehyung dari tadi , takut di marahi atau sebalik nya . telefon jennie berdering menandakan , ada seseorang yang menelefon nya . Langkah nya terbantut lalu mengambil phone nya dari poket , dan menyambut panggilan itu .
Manakala Taehyung pula , terus sahaja berjalan meninggalkan jennie di belakang tanpa menghiraukan jennie .
In call
Jennie
- Yubuseyo LisaLisa
- nae . Kau kat mana sekarang niJennie
- kenapa tanyaLisa
- aku nak tau je pun , lagi pun aku rindu kau . dah lama tak jumpaJennie
- aku tak rindu kau . aku tak nak jumpa kauLisa
- Yahh ! Jahat lah !Jennie
- This is Jennie Kim . Takkan lah tak tahu .Lisa
- elehhh elehhhJennie
- by the way , kau call aku ni kenapa ?Lisa
- Ahh ! , hampir aku lupa . nasib kau ingatkan , btw aku call kau ni sebab nak bawa kau jalan ii malam ni .Jennie
- alahhh..aku malas lah .Lisa
- alahhhh...jom lahh ~ , please ~ .Jennie
- hmmm..okay lah .Lisa
- YeayyyyEnd Call
Habis sahaja jennie berbual dengan lisa di dalam talian , telefon nya terus disimpan semula dipoket lalu berjalan mencari Taehyung semula . cari punya cari , jennie tetap tidak jumpa Taehyung . Akhirnya jennie , bercadang ingin tanya kepada pembantu rumah .
Jennie mencari pembantu rumah yang ada dalam rumah itu , dan terjumpa dengan seorang pembantu perempuan yang berada di dapur . Jennie berjalan ke arah pembantu itu , lalu berkata " Err..Ahjumma ? , mana Taehyung . Ada nampak dia tak ? " tanya jennie dengan sopan .
Ahjumma itu memandang jennie dan berkata " Ohh..tadi macam ahjumma nampak , Taehyung masuk bilik dia . " jawab ahjumma itu . " dekat mana bilik Taehyung ? " tanya Jennie lagi . Ahjumma itu pun terus membawa jennie menuju ke bilik Taehyung berada , Jennie dan Ahjumma itu menaiki tangga lalu berjalan ke arah bilik yang hujung sekali .
Jennie dan Ahjumma berhenti di depan bilik yang pintu berwarna hitam itu . " Ni lah bilik Taehyung . Kalau ada apa ii , panggil je ahjumma tau . " tegur ahjumma itu , jennie hanya meng'Ok'kan sahaja . Ahjumma itu pun terus berjalan meninggalkan Jennie seorang diri di hadapan bilik Taehyung .
Jennie teragak agak ingin mengetuk pintu bilik Taehyung itu , tapi Jennie kena Tanya juga kenapa Taehyung tinggalkan dia macam tu tadi . Jadi Jennie pun memberanikan diri nya mengetuk bilik Taehyung itu .
' Tok ! Tok ! Tok ! '
Pintu diketuk oleh Jennie lalu menunggu respon dari Taehyung . " Siapa tu ? " Tanya satu suara dari dalam Bilik Itu , mestilah Taehyung . Siapa lagi kalau bukan Taehyung . " Jennie imnida . " jawab Jennie . Setelah itu , pintu bilik pun terbuka dan terpapar lah muka Taehyung yang kacak itu . Aumss .
YOU ARE READING
You're my choice ( Taennie ff )
عشوائيJennie ialah seorang perempuan yang cantik dan baik dengan orang . Jennie tinggal bersama appa nya sahaja , manakala omma jennie sudah tiada semasa jennie masih kecil disebabkan penyakit nya yang tidak dapat dirawat . Jennie dan Appa nya hanya orang...