Taehyung and family's house
Malam
10:20 p.m.
Pada malam hari ialah masa untuk semua orang tidur . namun lain pula dengan Taehyung , tiba ii diri nya tidak dapat tidur kerana suatu perasaan yang muncul dalam diri nya . Taehyung sendiri pun tidak tahu itu ialah perasaan apa yang muncul dalam diri nya , namun perasaan itu membuatkan hati nya berdegup degup laju .
Taehyung bangun dari pembaringan nya , lalu berjalan menuju ke arah balkoni bilik nya yang terletak disebelah kiri . sesampai nya taehyung di balkoni bilik nya , angin ii pada malam itu meniup niup rambut Taehyung dengan kencang nya . Taehyung menghirup angin pada malam itu .
Rasa lebih nyaman apabila mengambil angin pada waktu malam itu tambah lagi ditemani oleh bintang ii yang cantik untuk menerangi malam , jauh dalam hati Taehyung . dia sangat berharap kalau dia sudah mempunyai seorang kekasih , dia ingin menikmati malam seperti itu lagi bersama kekasih nya . tidak pasti mengapa diri nya berfikir seperti itu tiba ii .
Namun taehyung sendiri pun tidak bersedia lagi ingin memiliki seorang perempuan , kerana diri nya yang tidak mahu memberitahu perasaan nya terhadap perempuan yang disukai nya . selalu nya orang yang Taehyung akan beritahu perasaan nya terhadap seseorang , memang Jungkook dan Jimin lah yang jadi tempat meluah nya . Jungkook dan Jimin pernah juga ingin menolong Taehyung dalam meluahkan perasaan nya .
Namun Taehyung melarang mereka dengan tegas bersertakan ugutan yang sangat menakutkan . sejak itu Jungkook dan Jimin takut ingin menolong Taehyung meluahkan perasaan nya , tapi jungkook dan jimin buat itu demi kebaikan taehyung disebabkan diri nya yang susah ingin meluahkan perasaan nya terhadap seseorang . Itu pun berlaku masa zaman sekolah sahaja .
Taehyung duduk dibangku yang sudah tersedia dibalkoni bilik nya itu , phone dari poket taehyung di ambil . mana lah tahu dapat menghilangkan kebosanan nya pada malam itu . Aplikasi mesej di tekan . Taehyung mengscrollkan setiap ruang mesej yang ada dalam mesej nya itu , sehingga ada satu ruang grup mesej yang menarik perhatian nya . Iaitu grup mereka bertiga , sudah semestinya ahli dalam grup itu ialah Jimin , Jungkook dan Taehyung .
Ruang mesej itu ditekan oleh Taehyung untuk mengetahui apa yang dibincangkan oleh jungkook dan jimin sehingga menyebabkan phone taehyung asyik berbunyi notification .
In chat
Jimin pendek telah menukar
nama grup kepada ' jimin hensem 'Jungkook evil maknae telah menukar nama grup dari ' jimin hensem ' kepada ' jimin ketot '
Jimin pendek telah menukar nama grup dari ' jimin ketot ' kepada ' kau diam arnab jadian ! '
Jungkook evil maknae telah menukar nama grup dari ' kau diam arnab jadian ! ' kepada ' kau tukar nama grup kenapa bodo '
Jimin pendek telah menukar nama grup dari ' kau tukar kenapa bodo ' kepada ' suka hati lah '
Taehyung
- korang ni dah kenapa tukar nama grup ?!Jungkook
- eh tak tidur lagi ke tae . By the way entah si ketot ni .Jimin
- jangan panggil aku pendek boleh tak ?!Jungkook
- kau ni nak apa jimin ?! . Ni mesti sebab kau sengaja nak attention kan . Kacau je aku nak chat dengan yeochin aku .
YOU ARE READING
You're my choice ( Taennie ff )
De TodoJennie ialah seorang perempuan yang cantik dan baik dengan orang . Jennie tinggal bersama appa nya sahaja , manakala omma jennie sudah tiada semasa jennie masih kecil disebabkan penyakit nya yang tidak dapat dirawat . Jennie dan Appa nya hanya orang...