Chapter 7 ❤ .

139 19 0
                                    

Jennie pov

Skip lepas habis kerja

" Bye Lisa ! . aku balik dulu . " Ucap aku kepada Lisa yang masih membuat kerja nya . " okay ! . hati hati tau balik . " Balas Lisa . Aku hanya meng'Ok'kan sahaja kata ii Lisa itu lalu berjalan keluar dari Cafe .

' Zzz Zzz Zzz '

Telefon aku berdering menandakan ada seseorang yang menelefon aku . Tanpa buang masa , aku pun mengambil phone aku yang terletak di poket lalu aku melihat nama pemanggil .

' in coming call from Kai '


" eh dia call aku ni ? " gumam aku seorang diri lalu menyambut panggilan kai .

In Call

Jennie
- Yubuseyo kai ? . kenapa call jen ? .

Kai
- Ermm...boleh tak aku nak ajak kau jalan ii ? . Lagi pun aku bosan lah duduk rumah sorang diri .

Jennie
- hahahaha . kawan ii kau mana ? kenapa tak ajak je diorang terus ? .

Kai
- tak nak lah aku ajak diorang . Kalau aku ajak pun , bukan nya nak lepak . Tapi suruh aku beli kan makanan untuk diorang banyak ii . Boleh melayang duit aku kalau keluar dengan diorang .

Jennie
- Hahahaha . Dah nama pun kawan . Mesti lah perangai macam hanat .

Kai
- haha . Ermm , kau kat mana ? .

Jennie
- ermm..aku tengah dalam perjalanan nak balik rumah .

Kai
- kau tunggu lah kat bastop . Nanti aku datang ambil kau , lepas tu kita lepak sama ii . Okay ?

Jennie
- haha..okay baiklah . Aku tunggu .

Kai
- hehe..bye ~

Jennie
- bye ~

End Call

Habis sahaja perbualan dalam talian aku dan kai . Aku pun menyimpan semula phone milik aku , lalu berjalan ke arah bastop dan menunggu Kedatangan kai .

' Zzz Zzz Zzz '

Telefon aku berdering lagi sekali menandakan ada panggilan yang datang lagi . Takkan lah kai . baru je tadi aku dan kai bercakap dalam panggilan .

Aku pun mengambil phone aku dari poket lalu melihat nama pemanggil itu .

' In coming call from unknown number '

Ehh siapa pulak yang call aku ni . Aku dengan teragak agak nak sabut call itu , akhirnya memutuskan ingin menyambut panggilan itu .

In call

Jennie
- yubuseyo ? . ni sape ?

???
- tak ingat aku ke .

Jennie
- hehh ! . number kau pun , aku tak kenal . kau boleh pulak tanya , aku ingat kau ke tak ? .

???
- hmmm..Cam suara aku tak boleh ke .

Jennie
- suara kau ? . Ermmn..macam pernah dengar je suara kau .

You're my choice ( Taennie ff )Where stories live. Discover now