Chapter 11 ❤ .

119 15 0
                                    

Jennie Pov

Sampai sahaja di hadapan rumah aku , tanpa buang masa aku pun memberi bayaran kepada pemandu teksi itu dan segera berjalan masuk kedalam rumah dengan membawa barang ii yang aku baru beli dari kedai sayur tadi .

Lisa ? dia langsung tak nak bagitahu aku pun apa terjadi antara dia dengan jungkook . aku pun dah malas nak merayu rayu lagi dengan dia , jadi aku pun balik je lah tinggalkan dia dengan perasaan yang merajuk .

Aku berjalan menuju ke arah dapur lalu meletakkan segala barang ii yang aku beli di atas meja makan . " jennie ? . dari mana tu " tanya appa aku yang datang ke dapur lalu mengambil air . aku memandang appa aku " jen dari kedai tadi , beli sayur ii . Lepas tu terjumpa dengan lisa . Jadi jen pun lepak ii lah dulu kejap dengan dia . " balas aku .

Yang pasal Taehyung tu pulak memang tak lah aku nak bagitahu appa aku . silap ii dapat tamparan free kalau aku bagitahu apa yang Taehyung buat kat aku . " Ohh " jawab appa ringkas lalu duduk di bangku sambil menikmati air nya .

Aku turut duduk dibangku lalu bermain dengan phone aku . aplikasi mesej aku tekan dan nama pertama yang tertera depan mata aku adalah ' Kai ' . dah lama aku tak jumpa kai , dia busy kot . tanpa buang masa aku pun menekan nombor nya untuk membalas mesej nya .

Chat

Kai ✨
Online

- haii jennie 😊 . buat ape tu .

Tengah main phone lah . kau ni -

- hahaha . btw sorry tau , aku tak terjumpa dengan kau langsung sebelum ni . aku busy , banyak kerja nak buat .

Ohh..it's okay . Kerja tu penting , hehehe -

- kau tak kerja ke

- cuti .

- ohhh , aku ingatkan kau kerja .

- hahahahaha

- jen , aku nak kena off ni . Ade kerja nak buat

Okayyy bye -

- bye

End Chat

Aku menutup phone milik aku lalu berdiri dan menuju ke arah bilik aku . Sampai sahaja di bilik , aku terus mengambil tawol aku lalu masuk kedalam kamar mandi nak bersih kan diri . rasa melekit pula badan ni .

End Jennie pov
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KTH Company

Taehyung pov

Lepas sahaja meeting berakhir dengan bagus , aku dan jungkook bercadang untuk ke atas rooftoop company sebab nak ambil angin segar . dalam perjalanan ke rooftoop company , banyak perkara yang pasal kerja . Aku dan Jungkook bincangkan .

Sesampai sahaja kami di atas rooftoop company , aku dan Jungkook terus duduk di bangku yang tersedia di situ . Angin segar dapat dirasakan . kurang sikit stress bila dapat rasakan angin yang segar ni . " Hyung " panggil jungkook . aku menoleh ke arah jungkook " hm ? " jawab aku . " apa yang hyung buat dengan jennie tadi masa kook bawa lisa keluar dari kedai tu ? " Tanya jungkook .

You're my choice ( Taennie ff )Where stories live. Discover now