Дүр бүр хувь хүн. Нэг нь чамайг хайрлавал бусад нь ч гэсэн дагаад хайрлах магадлал бага. Гэвч бүгд л чамд татагдвал чи төгс нэгэн.
IM-Буйдан дээрээс босоогүй л байна уу?
Хёнвон - Данеэлийг дуудаад өгч болох уу? Өөрөө босохоос залхуу хүрээд байна. Бас нойр ч хүрч байна.
IM - Цаадах чинь саяхан гарч ирсэн болохоор гарч ирэхгүй байх. Чангкюн ч гэсэн мөддөө гарч ирэхгүй байх даа.
Хёнвон - Чангкюн хэрэггүй ээ. Гарч ирэхээрээ хичээл зааж, сургаал айлдах гээд байдаг юм. Ядаж байхад үглэж байхад нь зүүрмэглээд бүүр их загнуулдаг.
IM - Тэгвэл би ор луу чинь хүргээд өгье дөө.
Хёнвон - Бас тэврүүлээд хэвтэхгүй биз. Данеэл дандаа тэгж унтуулдаг. Сайхан байдаг юм.
IM - Тэр яагаад чамд өгөөмөр хандаад байдгийг ойлгохгүй юм.
Хёнвон - Анх намайг алах гэж энд авчирсан. Би тэр зооринд их удсан даа хөөрхий.
IM - Санаж байнаа. Гэхдээ долоо л хоносон санагдах юм. Бодоод үзэхэд Данеэл хэзээ ч тэгж удаан байлгадаггүй. Хүн авчирсан өдрөө зүйл дуусгадаг.
Хёнвон - Харсаан миний хажууд хэдэн хүн үхсэн гэж бодоов.
IM - Тэгээд айгаагүй хэрэг үү?
Хёнвон - Айх гэхээсээ илүү тэр төрх нь тачаангуй харагддаг.
IM - Чамд ч бас бид нараас ялгараад байх зүйл байхгүй байх нээ.
Хёнвон - Тамлаж байгаа ч нөгөө хүн нь хариу үйлдэл үзүүлэхгүй бол уйтгартай биз дээ.
IM - Мэдэхгүй ээ. Магадгүй л юм.
Хёнвон - Би зүгээр л сэтгэл хөдлөлгүй нэгэн. Энэнд маань л дуртай байх. Өөрөөс нь айдаггүй болохоор тэр биз. Надад та нараас айгаад байх шалтгаан алга даа.
IM - Шудрага л юм. Гэхдээ Данеэл их харамч. Намайг тэврээд хэвтэх чамд зүгээр үү?
Аль хэдийн нэг давхраас хоёр давхар луу гарах хооронд үүссэн бяцхан яриа Хёнвоныг орон дээр тавьснаар чиглэлээ өөрчлөв бололтой.
Хёнвон - Надад тэврээд хэвтэх зүйл л хэрэгтэй байна. Тэр хардахгүй дээ.
Хёнвон бол айдасгүй нэгэн. Амиа хорлох гэж байхад нь Данеэл олон өөрийн хүүхэлдэйгээ болгосон юм. Данеэлд Хёнвоны бүх зүйл таалагддаг. Хайрласан анхны бөгөөд сүүлийн хүн нь Хёнвон байх болно. Хёнвоныг ч гэсэн хоргоож байгаа зүйл бол энэ залуус гэхэд хилсдэхгүй.
Хёнвон - Энэ хараач ээ. Энэ бие чинь бас миний эзэмшил юм шүү. Ямар том уруултандаа ингээд шимүүлчихдэг байнаа.
гэсээр IM ийн дээр гарч суун бүх зүйлсийг нь шалгах мэт цамцийг нь тайлан биеийг нь илэх аж.
Энэ нь сүүлдээ шимэх болоод ирсэнд IM цочин:IM - Юугаа хийгээд байгаа юм. Данеэл гарч ирэхээр бол. Намайг байхад тиймэрхүү зүйл хийхгүй дэг.
Хёнвон - Би зүгээр л биеийг нь ариусгаж байна. Битгий их зүйл бодоод бай.
гэсээр уруул дээр нь хөнгөхөн үнсээд тэвэрт нь шигдээд унтаад өгөв.
IM-Ийм хүн байдаг аа
гэж хэлсэн ч багахан инээмсэглэсээр илүү сайн тэврээд дагаад унтчихав.
______________________________________
Халим унгавал тэр нь агаар мандал дээр гарч ирдэг болов уу? 🤔😂
Ер нь халим унгадаг болов уу? 😐😂 одоо тэгээд амьтан хойно хийгээ гаргах л байлгүй дээ тээ хха
YOU ARE READING
Psyche{#Edited}
Fanfiction- Чиний бүх дүрд хайртай - Тэд нар ганц чамтай л ингэж харьцдаг - Бүгд үү? - Тиймээ би ч бас Changkyun+Hyungwon=Love ~Tiff~s first fanfiction