+18 bölüm bilginize 💕 Okumaktan rahatsız olacak arkadaşlar lütfen okumasın!
Öpüşmemiz derinleşirken bedenimi hafifçe Maksimos'a bastırdığımda ağzından çıkan inlemeyle dudaklarım kıvrıldı.
Uyuyan aslanı uyandırmıştım galiba...Elimi Maksimos'un tişörtünden altından içeri soktuğumda, çıplak vücuduna dokunmanın verdiği haz mükemmeldi.
Tişörtünü tutup yukarı doğru çekerken, Malsimos bir çırpıda üstünden tişörtünü çıkarıp bana dokunmam için büyük bir alan açmıştı.Dilimi ağzından içeri sokup diliyle temas kurduğumda vücudumda büyük çaplı bir titreme meydana geldi. Sırtımda ki elleri aşağıya inip, kalçamı sıkıca kavrarken, ağzımdan zevk dolu bir inleme kaçtı.
Dudaklarımı bırakıp boynuma yönelen dudaklarıyla, başımı geriye doğru yaslayıp ona daha fazla alan açmaya çalıştım.
Dudakları boynumdan aşağı göğsüme doğru yol çizerken, geceliğimin askılarını omzumdan düşürüp, bedenimi iyice günyüzüne çıkardı.
Ona doğru bakarken, gözlerinde gördüğüm istek kendimi inanılmaz derecede mükemmel hissettirmişti.
Aniden beni belimden kavrayıp yatağa yatırdığında, direk kendisi üstüme yerleşmişti. Geceliğin etek kısmını tutup yukarıya kaldırdığında hafifçe yataktan doğrulup, geceliği üstümden çıkarması için yardımda bulundum.
Karşısında siyah dantelli iç çamaşırlarımla kalırken yüzümün yandığını hissediyordum buna rağmen duyduğum zevk daha fazlaydı.
Maksimos'un dudakları boynumda hakimiyetini kurarken, bir eli hassas noktama değdiğinde dudaklarımdan derin bir soluk kaçtı.
Ellerini yavaşça hareket ettirdiğinde bedenim gerilmeye başladı.
Ellerimi sırtına koyup bedeninden destek alırken, dudakları südyenimden taşan göğüslerimi öpüp emmekle meşguldü.Maksimos vücudum üstünde hakimiyetini sürdürürken ben sadece zevk almakla meşguldüm. Eli, dudakları öyle maharetliydi ki ona hiç bir kadının karşı koyamayacağını birkez daha anladım.
Başını göğsümden kaldırıp tekrar dudaklarımızı birleştirdiğinde elimi ende köküne atıp saçını tutup çekmeye başladım.
Bir elini sırtıma attığında yapmak istediğini anlayıp hafifçe yataktan doğrulduğumda kısa sürede südyenim yeri boyladı.
Kollarından destek alıp hafifçe doğrulduğunda bakışları baştan aşağı doğru bedenimi süzdü. Bakışlarımı utançla ondan çekip duvara dikerken, dudaklarını göğsüme bastırdı ve geri çekti.'Sen mükemmel bir şeysin!'
Söylediği sözle gururum okşanırken, üstümde ki utanma hissi biraz azalmıştı.
Elini iç çamaşırıma attığında, göz göze geldik. Kısa süreli bakışmamızda benden onay isteyen adama "bu raddeye geldik artık ne izni?" demek istesemde büyük ihtimal yüzümde ki isteği görünce iç çamaşırımı bacaklarımdan sıyırıp yatağın kenarına attı.
Elini tekrar hassas noktamın üstüne koyup hareket ettirince artık dayanamayacağımı hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKUNUN SEN HALİ(+18)
Teen FictionYüreğinde ki ateşe düşüp kavruldum. Küllerimden yeniden doğmayı bekliyorum... 💫eftelya-fettah "İhanet affedilmez!" demişti bunu bilerek ona ihanet ettim! Ona ihanet ederken, kendi ölüm fermanımı da imzalamıştım. Beni affet diyemeyecek kad...