🔑Vote ve yorumsuz geçmek yasak.
‼️+18 bölüm içerir
Bazen sadece aşık olursunuz nasılı ve nedeni yoktur! Birden bire hayatınıza giren bu duygu sizi baştan sona değiştirir. Yapmam dediğiniz her şeyi size yaptırır, sizi baştan yaratır.
Yeni hayatım beni değiştirmişti. Dert ettiğim söylenemezdi ama arada tabi pürüzler çıkmıyor değildi!
Örneğin kıskançlıklar...'Emily buraya gelir misiniz?'
Mutfakta çalışan dört kız yanıma doğru gelirken, yüzlerinde ki merak ve endişeyi gördüğümde gülümseyip her şeyin yolunda olduğunu göstermeye çalıştım.
'Bir sorun mu var Alev hanım? Bir yanlış mı yaptık?'
Emily'in sözlerine göz devirmek istesemde gülümsemeye devam ettim. Neden çalışanları yanıma çağırınca illa bir sorun olduğu düşüncesine varıyorlardı?
İçime derin bir nefes çekip elimle koltukları işaret ettim.'Hadi oturun beraber film izleyelim.'
Dört kızında yüzünü şaşkınlık kaplarken birbirlerine bakmaya başladılar. Tek başıma birşey yapmaktan bunalmıştım bende çareyi evin çalışanlarında bulmaya karar vermiştim.
Tek başına koca evde yapacak birşey bulamıyordum.'Alev hanım ama bizim çalışmamız gerekiyor, bay Maksimos bizi görürse kızabilir!'
Bu sefer gözlerimi devirdiğimde oturduğum koltuktan kalktım.
'Kızlar illa size emir vermem mi gerekiyor? Maksimos gelirse gereken açıklamayı ben yapıcam tüm sorumluluk bana ait, şimdi ben film seçene kadar sizlerde cips, Mısır tarzı şerler hazırlayıp getirir misiniz?'
Kızlar benle baş edemeyeceklerini anlayıp mutfağa doğru ilerlerken bende film seçmeye başlamıştım. Kızlar ellerinde cips ve Mısır kaseleriyle döndüklerinde bende romantik bir film seçip açmıştım. İlk başta kızlar hala bana şüpheyle bakarken, bir süre sonra tüm dikkatler filme odaklanmıştı.
En komik kısımda filmin sonlarına doğru benle beraber kızlarda ağlamaya başlamıştı. Ben hamileliğin getirdiği aşırı duygusallıkla mücadele ederken, kızlarda kendilerini tamamen filme kaptırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKUNUN SEN HALİ(+18)
Teen FictionYüreğinde ki ateşe düşüp kavruldum. Küllerimden yeniden doğmayı bekliyorum... 💫eftelya-fettah "İhanet affedilmez!" demişti bunu bilerek ona ihanet ettim! Ona ihanet ederken, kendi ölüm fermanımı da imzalamıştım. Beni affet diyemeyecek kad...