Bu bölümü nisanur0923 ithaf ediyorum ❣❣
‼️+18 sahne içerir. +18 sahne okumak istemeyenler +18 sahne bitti yazdığım kısımdan okumaya başlayabilir.
Dudaklarını dudaklarıma mühürlediğinde kollarımı boynuna sarıp onu tamamen içeri çekip elimle kapıyı itip kapanmasını sağladım.
Yeterince beklemiş ve sabretmiştim sıra sabrımın ödülünü almaya gelmişti...Dudaklarımı dudaklarından ayırmadan içeri doğru geçerken, belimde ki eli kalçama inip sıkıca kavradığında, beni kucağına aldı. Bacaklarımı beline dolayıp, kollarımı sıkıca boynuna sardım.
İnsan sadece bir bakışa tav olabilir miydi bilmem ama ben tek bakışa eriyip yok olmuştum.
Dudaklarını dudaklarımdan çektiğinde yüzüm hemen asıldı.
Bakışlarında ki yoğunluk beni deli ederken yüzüme bakıp iç çekti ve tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Ağzımı açtığım gibi dili ağzımın içini istila etmeye başlayınca vücudumdan geçen elektrik akımına engel olamadım. Dili ağzımın içinde dolaşırken sesli bir şekilde inledim. Maksimos'un adımları seri bir şekilde yatak odama doğru ilerlerken, elimi ense kökünde ki saçlara atıp sert bir şekilde çektim.
Yatağın üstüne bırakılan bedenim soğuk çarşafla birleştiğinde hafifçe ürperdim. Maksimos Zaman kaybetmeden üstümde yerini almış tekrar dudaklarıma kapanmıştı. Elimi ceketine atıp çıkarmaya çalışırken Maksimos bana yardımcı olup bir çırpıda ceketini çıkarıp yere atmıştı. Ona bir saniye dokunmadan duramıyordum.Dudakları boynuma kaydığında ellerimi gömleğine atıp hızlı ama titrek hareketlerle düğmelerini açmaya başladım. Kalbim adeta yerinden çıkacakmış gibi atarken düğmeleri açmak baya zorlaşmıştı benim için. Onunla her beraberliğimde bana aynı heyecanı yaşatmasını çok iyi beceriyordu.
Düğmelerini açmayı başardığımda, gömleği omzundan aşağı doğru kaydırdım. Gömleği üstünden çıktığında bakışlarım göğsünden karnına doğru bir yol çizgi...
Baklavalarına baktığımda dudaklarımı ısırdım, muhteşemdi.
Elimi omzuna koyup ani gelen cesaretle onu ittiğim, sırt üstü yatağa düştüğünde gözlerinde gördüğüm şaşkınlıkla dudaklarım kıvrıldı.
Kollarından destek alıp hafifçe doğrulduğunda, direk üstüne çıkıp dudaklarımı dudağına bastırdım.
Benim bir hastalığım vardı ve sanki tek panzehir onun dudaklarıydı. Dudaklarından kopup bu sefer müptela olduğum boynuna ordan göğsüne doğru öpücükten bir yol çizdim.
Göğsünde biraz oyalandıktan sonra doğrulup üstümde ki salaş tişörtü çıkartıp yere attım.
Üstümde ki kırmızı südyenle Maksimos'un karşısında durduğumda bakışlarında gördüğüm yoğunlukla kasıklarıma giren sızıya engel olamamıştım.
Aniden kolumdan tutulup yatağa çekildiğimde ağzımdan tiz bir çığlık kopmuştu.
'Bu sefer biraz hızlı olalım çünkü; seni aşırı özledim.'
Maksimos bu sözleri sarf ettikten hemen sonra elini taytıma atıp tek hamlede bacaklarımdan sıyırıp çıkardı. Dizlerinin üstünde durup bedenimde bakışlarını gezdirirken, ayağımdan başlayıp bacağıma doğru okşamaya başladı. Ellerinin yardımına dudağı da girdiğinde ellerimle çarşafı sıkmaya başladım.
Dudakları bacaklarımdan yukarı çıktıkça nefesim sıklaşıyordu. Elini kiloduma atıp onuda bacaklarımdan sıyırdığında karşısında südyenle tek kalmıştım. Yüzüm utanç ve zevkle kızarırken göğsüm hızla inip kalkıyordu.
Nefesini hassas noktam üstünde hissettiğimde belim yukarı doğru kavislendi ve aldığım nefesi geri veremedim!
Dilini hissettiğim an dudaklarımdan boğuk bir inleme kaçtı. Dil darbeleri hızlandıkça inlemelerim artmış ve resmen kendimi kaybetme noktasına gelmiştim. Bir ara başımda dönen yıldızları gördüğümü bile düşündüm.
En uç noktaya gelirken bedenim iyice gerilmiş ve nefesim sıklaşmıştı. Dudaklarını aniden hassas noktamdan çektiğinde resmen boşluğa düşmüş adeta yere çakılmış gibiydim. Gözlerim anın etkisiyle dolmaya başlamışken isyan edercesine onun adını söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKUNUN SEN HALİ(+18)
Novela JuvenilYüreğinde ki ateşe düşüp kavruldum. Küllerimden yeniden doğmayı bekliyorum... 💫eftelya-fettah "İhanet affedilmez!" demişti bunu bilerek ona ihanet ettim! Ona ihanet ederken, kendi ölüm fermanımı da imzalamıştım. Beni affet diyemeyecek kad...