TESADÜF

2.7K 250 573
                                    

     Ben 'Seni Seviyorum' diyemesem de sen gözlerime bakıp anla...

Her şey bitti dediğimiz yerde aslında tam olarak yeni başladığını bilmek ne garip. Bazı şeylerin bitmesi, yeni şeylerin başlangıcı oluyor...
  Bir daha sevemem, bir daha güvenemem, bir daha Mutlu olamam gibi kelimeleri eminim milyonlarca kez bozuk kaset gibi tekrar etmişizdir kendimize; ve açıkçası söylemek gerekirse o cümleleri kurarken kendimizden çok emin konuşmuşuzdur.
Çünkü; o an yüreğimizde ki yaranın taze olması ve verdiği acıyı göz önüne alınca sanki hep orada kalacakmış hissiyatı yaratmıştır.

Bir daha kimseyi sevemem deyip, yüreğini yol geçen hanına çevirende oldu, severim deyip, yüreğini sevgiye kapatanda...
  Garibiz ve hatalardan ders çıkarmakta yeterince iyi sayılmayız. İnsanoğlunun hamurunda elbet hata yapmak var, sonuçta hata yaparak doğru yolu bulan milyonlarca insanın varlığı boşuna değil.
Esas konu hata yapmak değil! Esas konu ne kadar sürede o hatanın farkına varıldığı ve yapılan hatadan dönüldüğü...
  Hata yapıp doğru yolu bulduysak amenna, ama inadına o hataya devam ediyorsak işte o Zaman vay halimize...

'Eğer ölürsem kızmak yok, sonuçta bana havuza gir diyen sensin!'

Maksimos her zamanki çatık kaşlarıyla bana bakarken onun aksine ben gülümseyerek yüzüne ve havuzun içinde adeta ışıldayan çıplak vücuduna bakıyordum.
  Bana yüzme öğretmeyi kafasına koymuştu ve bu inatla kısa sürede bana öğretirdi bence.
Havuzun kenarına oturmuş bacaklarımı suya koymuştum. Maksimos yüzerek bacaklarımın dibine gelip kollarını bana doğru uzattı.

'Sana söyledim ölmene izin vermem...'

Omzuna elimi koyup bedenimi ona doğru uzatırken elleri kol altıma tutundu. Tüm bedenim suyun içine girdiğinde korkuyla kollarımı Maksimos'un boynuna doladım.

'Umarım haklı çıkarsın.'

Onun beni koruyacağına dair inancım tam olsada kendime pek inancım yok gibiydi.

'Şimdi kollarını havuzun kenarlarına yasla bacaklarını aşağı yukarı hareket ettir.'

Dediğini yaparken onun elleri belime dolandı. Onun varlığından cesaret alarak üstümde ki tedirginliği biraz daha attım.
Onunla uzun süre yüzme eğitimi yaparken, yorgun bedenimi havuzun kenarına attım.

'Bu kadar yeter yoruldum ve acıktım.'
(Dikkat nefesiniz kesilebilir;) 👇)

Maksimos havuzdan çıkıp başımda dikilirken başımı kaldırıp su damlacıklarının vücudundan süzülüşünü izledim. Nefes kesiciydi. Elini saçlarının arasına koyup geriye doğru yatırdığında dudağımı ısırmadan edemedim.

 Elini saçlarının arasına koyup geriye doğru yatırdığında dudağımı ısırmadan edemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TUTKUNUN SEN HALİ(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin