AŞK HER ŞEYİ AFFEDER Mİ?

1.9K 200 1K
                                    

🔑insan hiç bilmez mi kaybettikten sonra pişman olmanın bir anlamı olmadığını...

'Alev o gün Alex'le yaptığınız konuşmayı duymuştu daha sonra bana gelip neler döndüğünü öğrenmek istedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Alev o gün Alex'le yaptığınız konuşmayı duymuştu daha sonra bana gelip neler döndüğünü öğrenmek istedi. Zaten çoğu konuşmayı duyduğu için bende geri kalanı ona anlattım...'

Maksimos öfkeyle soluklanıp devam et dercesine sert bakışlarını Simon'un üstüne dikti.

'Alev Alex'in sizden şirketin hisselerini istediğini eğer vermezseniz Alev'i öldürmekle tehdit ettiğini öğrendi ve böyle birşeye izin vermeyeceğini söyledi. Kendisi yüzünden hayatınızın maffolmasını istemediği için hayatınızdan çıkmaya karar verdi. Tabi sizin hayatınızdan öylece çıkamayacağını bildiği için benden sizin yakın bir düşmanınızı bulup onunla kendi yerine iletişime geçmemi istedi. Kendisini size ihanet etmiş gibi gösterdi ve böylelikle sizin hayatınızdan bir çırpıda çıktı tamda planladığı gibi oldu.'

Maksimos aklında ki soruyu direk sordu.

'Ama bana gösterdiğin fotoğraflar bilgisayarda ki belgelerin kopyalanması işini nasıl açıklayacaksın? Fotoğraflar kaç ay öyle çekilmiş demiştin.'

Simon çekinerek başını önüne eğerken, Maksimos'un yalandan bir gram hoşlanmadığını biliyordu, ve şimdi tam karşısına geçmiş sevdiği kadın hakkında söylediği her yalanı tek tek açıklıyordu.

'Alev'in size ihanet ettiğine inanmanız için fotomontaj yaptık resimlerde ve o belgelerin kopyalandığı olayı da tamamen yalandı. Alev o gün mekanda ilk defa Filingle yan yana gelmişti.'

Maksimos öfkeyle Simon'un üstüne yürüyüp yakasından tuttuğu gibi burnuna kafasını geçirdi. Simon gürültülü bir şekilde yere serilirken Jack şaşkın bir şekilde bakışlarını yerde yatan Simon'a çevirdi.

'Sen benim sevdiğim kadını bile bile ateşe mi attın? Ben onu sana emanet ettim gerizekalı. Ben onun için her şeyimi gözümü kırpmadan feda etmeye hazırken, sen onun benden gitmesine göz yumdun o yetmezmiş gibi ona yardım ettin.'

Maksimos belinde ki silahı çıkarıp yerde oturan Simon'a doğru silahı doğrulttu.

'Bilirsin Simon ben ihaneti asla affetmem, sana duyduğum güvene ihanet ettin bunun karşılığında ölümü hakettin.'

Silahı güzelce kavrayan Maksimos'un sert bakışları yerde yatan Simondayken, Simon suçunu bildiği için gelecek hamleyi bekledi. Aniden Jack Simon ve Maksimos'un  arasına girdi.

'Şimdi sırası değil Maksimos! Tüm gerçekleri öğrendin şimdi ki önceliğimiz Alev! Alev'i kurtarmamız gerekiyor. Yeterince zaman kaybettik.'

TUTKUNUN SEN HALİ(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin