-Dizi izleyelim bence .
-Kendi halimizde takılabiliriz .
Taehyunglar'a gelmiştik ve ne yapalım diye düşünüyorduk .Geçen gün ikimizde konuşmak için çok heyecanlıydık fakat konuşamamıştık .Annem beni eve çağırmıştı .Dayımlar gelmiş .Cidden canımı sıkmıştı bu ama yapacak bir şeyde yoktu .O günden sonraki ertesi gün ise Jin hyung'un bizi çağırma nedenini öğrenmiştim .Taehyung'un doğum günüymüş .Cidden onun doğum gününü kutlayacağım için mutluydum ...İçim kıpır kıpırdı .Ona güzel bir pelüş , içindekileri yazması için defter , anılarını koyması için çerçeve ve kupa almıştım .Bir sürü şey alasım vardı ona .Yoon durdurmasaydı alırdım muhtemelen .Hepsi bahçedeydi Taehyung'a göstermeden sokamazdım .Aslın bir planımız vardı ve onu yapıyorduk .Biz ne yapalım tartışmasına girecektik .Sonra Ben ve Tae onun odasına gidecek ve sohbet edecektik .Aşağıdakilerse ortamı hazırlayacaktı .Bence mantıklıydı .
-İyi o zaman biraz kendi halimize takılalım sonra dizi izleriz saat daha erken sonuçta .
Herkes kafa onaylaması ile dağıldı . Az sonra bu dörtlü birleşecekti .Bende Taehyung'un belinden tuttum .
-O zaman senin odana gidelim mi?
-O-olur .
Ayaklandığımızda belinden çektim elimi her ne kadar istemesem de .O yatağına oturduğunda ben de yanına oturup bağdaş kurdum .
-Ee Taetae nasılsın ?
-Aynı .Daha iyiyim .
-Pekii şu kafandaki düşüncelerden kurtulabiliyor musun yavaş yavaşta olsa ?
-Bazen bazı şeylere alışmaya başlıyorum .Her şey normal geliyor .Belki bende şu kalıba sığdırdığımız normallerden olduğumu hissediyorum .Ama sonra ..hayır olmuyorum .Ben 5 senedir değişiğim ve öyle olmaya devam edecek .Bu asla değişmeyecek min . Ben hep ucube olarak kalacağım .
Bunları söylerken dizime yatmıştı ve ben saçlarını okşuyordum .Gerçi hissediyor mu onu da bilmiyordum .Gözünden yaş geldi ve ben uzanıp elimi yanağına koydum ve baş parmağım ile sildim .Bakışlarını anında bana döndüğünde ben de ona baktım .
-Ağlama...lütfen ağlama Taehyung .Ben senin ağlamana dayanamıyorum .
Gözümden gelen yaşı sildi hafif kalkarak .Nefesi yüzüme çarpıyordu .Şimdi öpsem ne yapabilirdi ki-
Tekrar dizlerimi uzanıp gözlerini kapadı ve gülümsedi .Elim hala yavaş yavaş yanağını okşuyordu .
-Sana sahip olduğum için şanslıyım . Henüz birkaç aydır birlikteyiz. Yani demek istediğim tanışıyoruz ama senin yanında huzurlu hissediyorum .Beni en çok korkutan şey beni bırakman ve ilişkini kesmen olur mimi .
Bu bana ikinci lakabıydı fakat aşırı hoşuma gitmişti hem lakap hem de sözleri .
-Ya Taehyung! Seni hiçbir zaman bırakmayacağım diyorum neden anlamıyorsun .Gerçi...sen....istersen...orasını bilemem...
Aklıma gücüm gelmişti . Taehyung belki de nefret edecekti ve yüzüme bile bakmayacaktı .
-Hey, hey neden bozuyorsun moralini .Neden bırakayım ki seni .Sen her şeyinle mükemmelsin Jimin .Şu turuncu bile o kadar yakışmış ki ...Kimseye daha fazla yakışamaz .
Kocaman gülümsediğinde bende aynı şekilde karşılık verdim ona .Bir elimle yanağını okşamaya devam ederken diğer elim karnının üstündeydi .Daha sonra yan dönerek belime sarıldı . Böyle sadece sessizce oturmamız ve tensel temasta bulunmamız o kadar hoştu ki...Belimdeki ellerini sıklaştırarak sırnaştı bana .O kadar sevimliydi ki . Kafasının tam aletimde olsa tuhaf hissettirse de bu uWu anı bozmak istemiyordum . Belinden tutarak kaldırdım ve kucağıma oturttum .Elleri direk belime gitmişti ve istifini bozmamıştı , mayışmıştı aslında .Kafasını boynuma gömdüğünde bende saçlarına yaslanmıştım. Bu an muhteşemdi .Kucağımda minicik olması , kokusu , boynuma çarpan nefesleri... Her şey...Planımızı bile unutmuştum .Dahası onu kucağıma oturttuğumda asla duraksamamış ve tuhaflamamıştı .Sanki her zaman yapıyormuşuz kadar normaldi bu durum .Hoştu ya !