> 13 <

506 44 40
                                    


Sabah gözlerimi açtığımda Taehyung'u görmek çok değişik bir durumdu . Burunlarımız birbirine değiyor , nefesi yüzüme çarpıyordu. Kendimi gerçekten huzurlu hissediyordum fakat şuanda bunun nedenini düşünecek durumda değildim . Taehyung'un  kriz geçirecek kadar onu etkileyen bir derdi vardı ya da kabul edemediği bir şeyler . Dün gece birbirimize sıkıca sarıldığımızdan bir süre sonra uyumuştu . Bende kafamı saçlarına gömerek ve kokusunda mayışarak uyumuştum .

Hala mışıl mışıl , yanaklarının sıkıştırmasından dolayı büzüşmüş dudaklarıyla uyuyordu. O kadar sevimli gözüküyordu ki insanın içine sokup sevesi geliyordu onu . Elimle tüy hafifliğinde yanağını okşadım . Hafif huylandığında elimi çektim ve gülümsedim .Kedi gibi daha çok yanaşıp kollarını sıkılaştırdı . Onun gibi birinin nasıl bir zorluk yaşadığını çok merak ediyordum .Evet , konuşacağız demiştik ama nasıl başlardık bilmiyordum .Benim bu gücü başkasına söyleme gibi bir cesaretim var mıydı bilmiyordum .Taehyung beni böylede kabul eder miydi bilmiyordum .Ben onu her şekilde kabul edeceğimi ve yanında olacağımı kesin bir dille dile getirmiştim .En fazla ne olabilirdi ki .Eski okulunda zorbalık görmüş ve psikolojisinde yer edinmiş olabilirdi .Fakat o güçlü ve sertti . Buna izin vermezdi .Aslında bakarsak onun hakkında pek bir şey bilmiyordum .Belki bu sert kişiliği onun maskesiydi . Sakladığı , sakladıkları çok fazla şey vardı , hissediyordum . Peki ben öğrenmek istiyor muydum , evet istiyordum .Bir şekilde hayatına dahil olmak istiyordum .Tabii o izin verir miydi orası muamma . 

Gerçekten sabah sabah bu kadar düşünmek insanın moodunu düşürüyor , başını ağrıtıyordu . Şimdilik her şeyi kenara itip karşımdaki çocuğu incelemeye geri döndüm . Yüz hatlarını ezberlemek istercesine yavaş yavaş gezdirdim gözlerimi. Kirpikleri , elmacık kemikleri , burnu , burnundaki ben , dudak-Tanrım ben bunu ikinciye yapıyordum .Ona her yaklaştığımda neden inceleme hissiyatı ile doluyordum ?

-Günaydın .

Şaşkın bakışlarımı farkında değildi .İyi ki de değildi .Sevimlice gözlerini ovuştururken o ben de nefes almaya çalışıyordum .Bu duygular bana fazla uzak ve yabancıydı .Uyandığı için sersem ifadesi ile bana baktığında bende ona dönerek aynı şekilde günaydın dedim . Gözlerini ovuşturduktan sonra aynı şekilde yatmaya devam etmişti .Ben ..ben zaten hareket edememiştim. 

-Uzun zaman sonra ilk rahat ve güvenilice uyuduğum ilk geceydi bu .Teşekkür ederim Jimin .

Minnettar olduğunu gayet açık belli eden gülümsemesi ile konuştuğunda bende aynı şekilde gülümsemiştim ona .

-Seni bu denli rahatsız eden durumu çok merak ediyorum Taehyungie . 

-Jimin ...bunu anlatmak çok zor . Asla istemediğim bir şeyler geldi başıma ve en kötüsü nasıl olduğunu hatırlamıyor oluşum .Sanki o anlar hafızamdan kesilmiş gibi ...,

-Çok benzer şeyler yaşamışız .

Ona yaklaşıp tekrardan sarıldım yatarken . Kokumu derince içine çektiğinde gülümsemem daha da büyüdü .Onunlayken sürekli gülümsüyor oluşum içimde anlamdıramadığım bir huzura neden oluyordu .

-Çocuklar anınızı bölmek istemezdim fakat kahvaltı hazır .Ayrıca okula gecikmek istemezsiniz değil mi ?

Jin hyung'un sesiyle kendimize gelip elektrik çarpmış gibi geri çekildiğimizde hyung kıkırdadı ve çıktı odadan .

-Ben ..şey o zaman şeye gideyim , ee lavaboya .

Taehyung ağzında bir şeyler geveleyerek odadan çıktığında bende aptal bir gülümseme ile yatağa boylu boyunca uzandım . Derin bir nefes alarak gözlerimi kapadım .

-Aşık gibi davranıyorsun Jimin .

Duyduklarımla birden fırladığımda Hoseok bana sinsice gülüyordu .

-Anlamadım ?

Aslında yarım yamalak anlamıştım . Fakat ben ve aşık olmak pek yakın gelmiyordu bana .Hoseok saçmalıyordu , kesinlikle Hoseok saçmalıyordu .Taehyung odaya geldiğinde ben direk odadan çıktım ve banyoya ilerledim .Aslında nerede olduğunu bilmiyordum ama o an Taehyung ile konuşmak istememiştim .Yani bilmiyorum Hoseok kafamı karıştırmıştı .

Bir şekilde lavaboyu bulduktan sonra yüzüme su attım . Kendime gelmem gerekiyordu bir şekilde .İşlerimi hallettikten sonra mutfağa geçtim Hepsi oturmuştu. Kısa bir günaydın faslından sonra sessiz bir kahvaltı geçirmiştik .Hepimizin kafası doluydu . Hiçbirimiz konuşmak istemiyorduk .

-Hyung her şey için teşekkür ederim .Ben şimdi eve gitsem iyi olacak .Okul için hazırlanmam gerekiyor .

-Asıl biz teşekkür ederim Jimin .

-Okulda görüşürüz .

**

Eve geldiğimde direk hazırlanmış ve bisiklete atlayarak okula gelmiştim . Benden biraz sonra Taehyung'ta gelmiş yanıma oturmuştu . Bana gülümseyip kitaplarını çıkarmaya başladı . Sanki daha da yakınlaşmışız gibi hissediyordum .

-Günaydın .

Yoongi ve Jungkook bizim yanımıza geldiğinde ben de onlara aynı şekilde karşılık verdim .

-Günaydın . Neden bu kadar heyecanlısınız?

-Bir şey yok . Sadece sizi gördüğümüze sevindik .

-İyi misiniz , biz her gün görüşüyoruz .

İnanmaz gözlerle onlara baktığımda göz devirdiler .

-Yarın onlara gideceğiz ya heyecanlıydık sadece bu kadar .

Taehyung onların bu durumuna gülümsemişti .

-İyi peki .

dedim .Bana diyecek başka bir şeyleri olduğunu biliyordum .Belli ki Taehyung'un yanında söylemek istemiyorlardı .

-Sonra konuşuruz o zaman .

Yoongi onları anladığımı anlamış ve göz kırparak sırasına geçmişti .Jungkook ise uzaktan öpücük yollayarak sınıfına gitti .Ben arkasından gülerken Taehyung bana sorgulayan bakışlarını yolluyordu .

-Aranızda bir şey mi var ?

-Hayır , sadece fazla samimi biri .

**

-Şimdi Jimin biz evlerine ilk defa gidiyoruz ne almalıyız .

Yoongi v Jungkook 'un derdini öğrendiğimde koca bir kahkaha attım bahçede .Birkaç bakış bize dönse de çok umursamamıştım .

-Çocuklar tek derdiniz bu olsun .Şaka gibisiniz cidden . Öncelikle bunu takacaklarını pek sanmıyorum . İkincisi evde yaptığımız , yaptırdığımız bir çeşit yemek götürebiliriz  ya da meyve ?? Hem ben ilk defa gitmiyorum .Bir kez kaldı-

Pot kırmıştım fena .

-Jimin ! Sen..orada...kaldın mı ...?

-Yoongi kesin Taehyung ile yatmıştır .

-Böyle sarmaş dolaş ..

Bu ikili birbirinin cümlelerini tamamlayıp beni utandırmaya çalışırken belli etmeden geri geriye gidiyordum .

-Dökül çabuk .

-Bir şey olmadı ki . Uyuduk sadece ..

Olanlar aklıma üşüşünce gülümser gibi oldum .İkisi bunun üzerine saçma saçma bağırmaya başlayınca hafifçe kafalarını tokuşturup uzaklaştım koşarak ...

Taehyung'un yanında beni utandırmazlardı umarım .

**

...

Beğenmeniz dileğiyle ...

Bana sormak istediğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz ???

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin